די.ג'יי vivo ועדן בן זקן. "היא שלחה לי הודעה וכתבה שהשיר 'נדיר'"
די.ג'יי vivo ועדן בן זקן. "היא שלחה לי הודעה וכתבה שהשיר 'נדיר'"

מחכים לשיר של די.ג'יי vivo ועדן בן זקן?

אחרי שיתוף הפעולה עם אייל גולן בשיר "גודה בובה" שזכה כבר ליותר משבעה מיליון צפיות ביוטיוב, די.ג'יי vivo מתכנן פרויקט חדש - עם זמרת השנה עדן בן זקן. אתמול הם כבר הקליטו שיר ביחד

פורסם בתאריך: 23.5.17 16:29

אחרי סדרת הלהיטים של די.ג'יי vivo, הלא הוא אבירם טוויזר – ובעיקר בזכות שיתוף הפעולה שלו עם אייל גולן בשיר "גודה בובה" שזכה כבר ליותר משבעה מיליון צפיות ביוטיוב – אמנים רבים משחרים לפתחו ומחכים בתור כדי לקבל ממנו איזה סמאש היט. אז עכשיו מגיע תורה של זמרת השנה עדן בן זקן, ואתמול (שני), אחרי שהוא ואופיר כהן כתבו לה שיר, הם גם נפגשו כדי להקליט אותו.

vivo, שמעתי שהפרויקט עם בן זקן יצא לדרך.

"איך זה כבר הגיע אליך? בכל מקרה, התשובה היא כן ולא, אין עדיין תשובה סופית. אתמול נפגשנו בפעם הראשונה, הקלטנו את מה שצריך, ועכשיו אנחנו מחכים לתשובה".

תשובה של מי?

"של כולם – של עדן והמנהלים שלה. אנחנו מחכים לראות אם הם אוהבים את הכיוון, ואם כן – אני מאמין שבעוד יומיים תהיה לנו תשובה".

אחרי כל הלהיטים שלך, למה שהם לא יאהבו?

"הם מחפשים חומרים לאלבום. הראיתי למנהלים שלה שעדן שלחה לי הודעה שבה היא כתבה שהשיר 'נדיר'. 99 אחוז שזה יקרה, אבל תמיד יש את האחוז האחד שאולי לא".

ואיך הגעת אליה?

"שיתוף הפעולה עם אייל גולן פתח לי הרבה דלתות. אנשים מתייחסים אליך ומצפים לשמוע חומרים שלך. אז מדברים איתי, וזו לא רק עדן אלא עוד הרבה זמרים בישראל שאני בקשר איתם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר