ניר שובר. "ירדתי עד לשם, כבר ראית אותי, אז בוא נפתור את הבעיות"
ניר שובר. "ירדתי עד לשם, כבר ראית אותי, אז בוא נפתור את הבעיות"

ייבוש או ביורוקרטיה מקובלת?

דווקא כשנראה היה שמערכת היחסים בין יונה יהב לניר שובר מתחממת, אושיית הפייסבוק הגיע לעירייה כדי להיפגש עם ראש העיר, אבל זה בחר להתעלם ממנו. המשך יבוא. בטוח

פורסם בתאריך: 14.6.17 20:34

אושיית הפייסבוק ניר שובר וראש העיר יונה יהב היו פעם אחוכים. בשיאו של הרומן תלה שובר שלטי בחירות של יהב על קיוסקפה היינה שבבעלותו, יצא מגדרו כדי לפרגן לו והתנצח תחת כל פוסט רענן וקבוצת פייסבוק חיפאית מול כל מי שהעז למתוח ביקורת עליו. אבל מאז עברו הרבה פולי קפה שחור במכונת האספרסו של היינה: שובר החל לפתח אספירציות פוליטיות, והמחמאות על יהב ועל הפרסונות המקיפות אותו הפכו להשתלחויות. עד שבחג השבועות הגיע יהב לגן שמואל, המקום שבו שוכן קפה היינה, כדי להזניק את צעדת בני ובנות המצווה המסורתית, ושובר חשב שזה זמן טוב לעשות סולחה עם הראיס. התמונות שיצאו משם הזכירו את הימים היפים של השניים ונראה היה שהתקופה הרעה מאחוריהם. שובר אפילו ביקש פגישה בארבע עיניים, ויהב בירך על היוזמה. אבל בין כל גילויי האידיליה שמעה סנובה ששובר נחת בבניין העירייה ללא תיאום, התיישב מחוץ ללשכת ראש העיר, וכשיהב וראש מערך הדוברות שלו צחי טרנו יצאו ממנה התעלם טרנו משובר כאילו היה אוויר ויהב סירב לקבל את פניו. בפוליטיקלי קורט יקראו לזה ביורוקרטיה מקובלת, סנובה קוראת לזה ייבוש.

שובר, נפגעת?

"נפגשנו אחרי שנה קשה בגן שמואל. אמרתי לו שחשוב לי שהוא יבין את הדברים מהצד שלי, שאני רוצה לשבת ולדבר איתו ושיש לי חלום להים את יריד הספר החיפאי ושחשוב שהוא יעזור לי. ואכן העירייה סייעה. ביריד הספר נפגשתי איתו שוב והזכרתי לו שקבענו שניפגש, שאני רוצה שנשים את כל הדברים מאחורינו ושיש לי המון צרות מול העירייה. אז הוא אמר לי 'נדע איך לפתור את זה' ושנתאם פגישה. שלחתי לו sms, הוא לא ענה לי אז ירדתי ללשכה. הם יצאו מהמשרד, צחי המשיך הלאה בלי להסתכל לי בעיניים, ויונה בחצי מבט אמר לי לתאם פגישה עם המזכירות. ירדתי עד לשם, כבר ראית אותי, אז בוא נפתור את הבעיות. אבל לא".

ובעיריית חיפה סירבו להגיב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ניר .ש

    יונה בוא נפגש!!! והחיים של כולנו יהפכו ליפים יותר
    מילה של שובר❗️

  2. עמית גרזון

    למה אתה בכלל חושב שכשאתה ״מועיל״ להגיע לעירייה, חייבים כולם להתאים עצמם אליך?
    תקבע פגישה כמקובל, ותלמד להתנהג❗️
    ההפכפכות שלך מול העירייה היא תוצאה מכך שבצדק לא נתנו לך להשתלט על רכוש הציבור, ולבצע עבירות בניה❗️
    קודם על תלמד להיות בן אדם ישר❗️

  3. אלכס רבינוביץ

    איזה חי בסרט… למה נראה לו שראש העיר יקבל אותו שהוא נופל עליו ללא פגישה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר