יניב "יאנו" חביב. "את בושה למין הנשי"
יניב "יאנו" חביב. "את בושה למין הנשי"

יאנו חביב חושש מחיזור גורלי

מעצב השיער יניב "יאנו" חביב טוען שיש לו מעריצה שלא מפסיקה להטריד אותו. אז הוא העלה פוסט בפייסבוק שקורה לה לעזוב בשקט וגם מאיים לפנות למשטרה. זה יעזור?

פורסם בתאריך: 7.7.17 10:19

אתמול (חמישי) בלילה, אולי בהשפעת האלכוהול שהעלה לו קצת את מצב הרוח בפתיחה של פאב הגוטה בעיר התחתית בחיפה, פרסם מעצב השיער יניב "יאנו" חביב פוסט שבו הוא חושף שיש לו סטוקרית שלא מרפה, ופנה אליה באופו אישי מבלי לחשוף את שמה בפומבי: “יש נשים שמגיעות לכזה שפל עד שנדמה להן שכשמסרבים להן הן לא מסוגלות להתמודד עם זה. הן יורדות נמוך עד לרמה של סלידה ואיכסה שאין לתאר ועושות הכל כולל הכל כדי שתרצה אותן בכוח. כשאתה אומר בצורה פשוטה חדה וברורה 'זה לא יקרה, אני לא מעוניין, נא לא להטריד אותי יותר', הן מבינות את ההיפך לגמרי והופכות אגרסיביות על גבול המאיימות, ממש כמו בסרט עצוב. אז תקשיבי לי ותקשיבי טוב – ירדת הכי נמוך שאפשר וכל ההודעות שאת שולחת לי פשוט דוחות. את בושה למין הנשי. קחי כדורים בזמן ולכי לישון. אני שוב מודיע לך – זה לא יקרה. אז סלאמאת לך, לחזה הסיליקון המזויף שלך, לשפתיים המנופחות והמזויפות שלך, לשיער שכולו תוספות מזויפות שלך ולפרצוף עם החוטים האלה המזויף שלך. כולך זיוף אחד ענק. תתביישי לך על ה-30,000 הודעות שלך ועופי לי מהחיים לאלף קיבינימט".

חביב, מי המעריצה העקשנית?

"היא מאוד מוכרת וידועה בעיר. היא עברה כל גבול. ברגעים אלה היא נחסמה. מעבר לכך אינני מעוניין להגיב יותר כי עברתי איתה גיהינום בנוסח 'חיזור גורלי' ואני רוצה ומקווה להשאיר את זה מאחורי. אם היא תמשיך אאלץ לפנות למשטרה, ואז תרעד האדמה בעיר. ביקשתי עשרות פעמים שהיא תפסיק אבל היא ממשיכה. חולת נפש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר