דניאל ציוני וקרין קבסה. עם חברים כאלה לא צריך פייסבוק
דניאל ציוני וקרין קבסה. עם חברים כאלה לא צריך פייסבוק

רותח במסדרונות רדיו חיפה: קרין קבסה ודניאל ציוני כבר לא BFF

כשקרין קבסה שמעה שדניאל ציוני וידידתו מעיין פטיטו נבחרו להנחות את אירועי עיר הנוער היא הבינה שהוא לא יצא מגדרו כדי שהיא תנחה לצדו. בין השניים התנהלו חילופי דברים שבסיומם הם כבר לא חברי פייסבוק

פורסם בתאריך: 1.8.17 14:44

מזמן לא היה מעניין כל כך במסדרונות רדיו חיפה, והכל בזכות קרין קבסה ודניאל ציוני, השדרנים של תחנת הבת 99.5 חם אש. השניים היו צמד בלתי נפרד גם מאחורי המיקרופון וגם בחיים עצמם: פרגונים הדדיים שהודבקו תחת כל פוסט רענן, הנחיות משותפות באירועים, וגם הגשה משותפת של תוכנית הבוקר במסגרת השת"פ עם ערוץ 24 – הוא כסייד קיק שלה, ולהיפך. אבל אז צורפה חברתו של ציוני מעיין פטיטו לתוכנית שלו במקום קבסה, ובשבוע שעבר צצה פרשיית פליטת הפה שלה בנוגע לאלו שהעלו פוסטים עצובים על מותו של אמיר פיי גוטמן, והיחסים נעכרו. עכשיו הגיע המסמר האחרון: קבסה שמעה שציוני ופטיטו נבחרו להנחות את אירועי עיר הנוער, והבינה שחברה למיקרופון לא יצא מגדרו כדי שהיא תנחה לצדו. אז קבסה כמו קבסה דאגה ליידע אותו על מה היא חושבת בנדון, ובין השניים החלו חילופי דברים שבסיומם הם כבר לא חברי פייסבוק, וכל צד טוען שלא הוא זה שמחק השני.

קבסה, הראי לי מי חברייך?

"זה לא כעס אלא יותר אכזבה, אבל זה יעבור. אני מפרגנת לדניאל ומאחלת לו בהצלחה ושיחלום בגדול".

ציוני, מי מחק את מי?

"אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להנחות את אירוע נעילת הקיץ בחיפה. לגבי קבסה, יש פרויקטים שאנחנו עושים ביחד ויש פרויקטים שאנחנו עושים לחוד, אבל זה לרגע לא גורע מאהבתי אליה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר