מעיין פטיטו וקרין קבסה. סנובה מהמרת שהמשך עוד יבוא
מעיין פטיטו וקרין קבסה. סנובה מהמרת שהמשך עוד יבוא

למה קרין קבסה היא כבר לא הסייד קיק של דניאל ציוני?

מאז תחילתו של השת"פ בין רדיו 99.5 חם אש לערוץ 24, בסוף רצועת השידור שלה חלקה קרין קבסה את אותו המיקרופון עם דניאל ציוני ברצועת השידור שלו. כעת מופיעה במקומה על המסך כוהנת הטרמפו-פיט מעיין פטיטו

פורסם בתאריך: 21.6.17 17:50

מאז תחילתו של שיתוף הפעולה בין רדיו 99.5 חם אש לערוץ 24 התרגלו הצופים לראות את קרין קבסה מנחה את רצועת השידור בין 7:00 ל-9:00 בבוקר, שסיומה היא התארחה כסייד קיק ברצועת השידור של דניאל ציוני. והנה סנובה מתעוררת כבר כמה ימים בשעות הבוקר המוקדמות רק כדי לגלות שקבסה כבר לא חולקת מיקרופון עם ציוני ושאת תפקידה תפסה מעיין פטיטו, כוהנת טרמפו-פיט, שהיא במקרה חברתו הטובה של השדר. אז המדור רחרח קצת וגילה שפטיטו התארחה בתוכנית במסגרת תפקידה, דני נישליס התלהב מהכימיה שנוצרה באולפן, והציע לה לאייש את הכיסא באופן קבוע. היא כמובן הסכימה.

פטיטו, כוכבת תקשורת?

"אני מתרגשת מאוד לשדר ברדיו ורואה בו כלי שבאמצעותו אוכל לספק טיפים של תזונה וכושר ולחשוף את התורה שלי שתסייע ליותר ויותר אנשים".

קבסה העדיפה לא לענות להודעות של סנובה אם היא נתנה לפטיטו את ברכת הדרך, אבל מדוברות הרדיו נמסר: "זה נעשה כדי להקל עליה את המשימה היומיומית הקשה. שלוש שעות באולפן טלוויזיה ורדיו מדי יום הן משימה כמעט בלתי אפשרית".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר