נועה קירל ודניאל לוי. ראש בראש (צילומים: שי קדם; אדם דויטש, אדום הפקות)
נועה קירל ודניאל לוי. ראש בראש (צילומים: שי קדם; אדם דויטש, אדום הפקות)

המתחרה של נועה קירל? תלוי את מי שואלים

דניאל לוי מסתמנת כהבטחה הבאה בקרב בני הנוער, וכמי שיוצגה בעבר על ידי רוברט בן שושן ההשוואה לכוכבת היא מתבקשת. בן שושן: "מתחרה של נועה? קצת נסחפת". לוי: "היום מקיף אותי צוות מנצח"

פורסם בתאריך: 6.8.17 16:09

כדאי שתשננו את השם דניאל לוי. לוי היא צעירה חיפאית שנכנסה לתעשיית השירה, מסתמנת כהבטחה הבאה בקרב בני הנוער ובקרוב גם תוכלו לראות אותה בעיר הנוער. לפני שמונה חודשים הוציאה לוי את הקליפ הראשון שלה "בא לי לדבר" וזמן קצר אחר כך גם את השני "להתפוצץ", והיא כבר מתקרבת למיליון וחצי צפיות ביוטיוב. ואם לא די בכך, היא חתומה בחברת שרית הפקות, שמנוהלת על ידי שרית פרנקו ושמייצגת את דודו אהרון, עדן בן זקן, רותם כהן, פאר טסי, האולטראס ועוד. עכשיו היא מוציאה את הסינגל השלישי שלה “#לא מהיום”, ולשם כך התייצבה בסטודיו של צלם האופנה יניר סלע שצילם את הקליפ בהפקה של נדב אליהו. אז חוץ מארבע רקדניות (שהן המעודדות של מכבי חיפה בכדורסל) יככבו בו גם הדוגמנים מור הררי (שהתפרסם כאן ככפיל של שחקן הכדורגל רונלדו בפרסומת להוט) ואופיר שוורץ שצולמו ללא חולצה מבלי שלוי הביעה התנגדות כלשהי. לוי, אם אתם חייבים לדעת, דגמנה ושרה מגיל צעיר והוחתמה על ידי סוכן הדוגמניות רוברט בן שושן, וברזומה שלה שני פסטיגלים, פרסומות וכו'. אז ממש לא מפליא כשמשווים אותה לנועה קירל, שעכשיו היא התרנגולת שמטילה ביצי הזהב של אותו בן שושן.

בן שושן, אז יש תחרות לקירל?

"היא היתה אצלי בגיל 8, זה נכון. היא מתוקה אמיתית, זה נכון. אבל מתחרה של נועה? קצת נסחפת".

יש לה כבר יותר ממיליון צפיות.

"אתה לא בעניינים נשמה".

אז אתה לא חושש שהתגלית הקודמת תאפיל על הבייבי החדשה?

"נראה לי שדניאל יכולה להצליח בזכות עצמה ולא לנסות לרכוב על ההצלחה של נועה".

לוי, רוכבת?

"הוא נתן לי הרבה כלים אבל מאז עברו הרבה מים בנהר. השתפשפתי והתבגרתי למה שאני היום בזכות עצמי. ההצלחה שלי היא אך ורק שלי. אני גורמת לה לקרות בכל יום בזכות עבודה קשה. הפופ הצעיר בארץ הוא מקסים, אבל אני מביאה משהו הרבה יותר בוגר שמשדר גם לקהל אחר, ויש מקום לכולם. אני מעריכה מאוד את רוברט כבן אדם, הייתי שושבינה בחתונה שלו והוא כמו אבא בשבילי, אבל דרכינו נפרדו מזמן והיום מקיף אותי צוות מנצח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר