לינה מחולה. "אחרי החוויה הזו התקשרתי לאבא שלי ופרצתי בבכי"
לינה מחולה. "אחרי החוויה הזו התקשרתי לאבא שלי ופרצתי בבכי"

נערת ישראל במיל': הושפלתי לפני עלייה למטוס בגלל הלאום

לטענתה של לינה מחולה, לפני העלייה למטוס ברודוס בדרך חזרה ארצה היא נתקלה ביחס משפיל ומזלזל בעמדות הבידוק: "עבור שירותי הביטחון, כולנו, הערבים, מהווים סכנה ממשית למטוס"

פורסם בתאריך: 2.10.17 15:09

נערת ישראל במיל' לינה מחולה לא הסתירה מעולם את העובדה שתרמה למדינה כשעשתה שירות לאומי. מחולה טסה בשבוע שעבר לרודוס כדי לחגוג את יום הולדתה, ואחרי שנהנתה היא עשתה את פעמיה ארצה, אבל אז קיבל הנופש תפנית לא נעימה. מחולה טוענת שלקראת העלייה למטוס היא הושפלה בבידוק. לטענתה היא עברה שלוש עמדות תשאול, נשאלה שאלות פרטיות (כמו למשל איך הכירה את בן זוגה) והועמדה בצד בזמן שעוברים ושבים חלפו על פניה. עוד טוענת מחולה שכאשר היא פנתה לקב"ט הראשי ושאלה לפשר העניין התשובה שקיבלה היתה שהיא אשמה בכך כי היא הגיעה אחרונה לטיסה ושתמצא מישהו אחר להתבכיין לה. כשהוסיפה ושאלה כיצד זה במשך 45 דקות נוסעים אחרים חולפים על פניה ללא בידוק היא נענתה בטון מזלזל שיש עוד חדרי בידוק ושלא תחפש להתמסכן כאילו היא היחידה שעוברת את ההליך. אלא שלטענתה, אף אחד מהנוסעים האחרים לא נבדק בשום חדר אחר, ויתרה מכך – היא נבדקה בפומבי ולא בחדר בידוק. רק לאחר המתנה מורטת עצבים הושב לה הדרכון. בדף הפייסבוק שלה הוסיפה מחולה את רשמיה לסיכום החוויה: "מי שלא עבר את זה בחיים לא יבין על מה המהומה. לא ניתן להעביר במילים את התחושה המשפילה הזו של לשבת בצד, כשכל המזוודות שלך נפתחות ונבדקות בפרהסיה, כשאת נשאלת שאלות חטטניות ואז עוד סותמים לך את הפה כשאת מנסה להבין מה פשר ההתנהלות הזו, וכל זה כשמול פנייך עוברים עוד ועוד אנשים שההבדל היחיד בינך לבינם הוא הלאום. זו הלגיטימציה היחידה להשפיל אנשים בבידוקים מבלי שיש רלוונטיות אם הם תרמו את חלקם למדינה או לא. עבור שירותי הביטחון, כולנו, הערבים, מהווים סכנה ממשית למטוס".

מחולה, סכנה לנוסעים האחרים?

"אחרי החוויה הזו התקשרתי לאבא שלי ופרצתי בבכי. הוא אמר לי שהוא מבין אותי ושהוא מקווה שלא בכיתי מולם כי לא מגיע להם שהם יראו אותי נשברת. בהתחלה פרסמתי פוסט ציבורי שתפס תאוצה מהר מאוד, אבל לאחר שקיבלתי לא מעט תגובות מזלזלות שיניתי את הגדרות הפרטיות כך שרק החברים יוכלו להגיב".

פנית לאיזשהו גורם להמשך טיפול?

"עוד לא. אני שוקלת את צעדי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר