יוסי פרץ ארי. "עכשיו אני כפוף לחוקי המועדון" (צילום: צופית דמרי)
יוסי פרץ ארי. "עכשיו אני כפוף לחוקי המועדון" (צילום: צופית דמרי)

הכירו את מנהל הניו מדיה החדש של מכבי

ביום ראשון הודיע יוסי פרץ ארי שהוא תולה את האוזניות לאחר 11 שנה של שידורי ספורט ברדיו חיפה ועל יציאתו לדרך חדשה. ומי אם לא סנובה גילתה מהי הדרך החדשה?

פורסם בתאריך: 3.10.17 17:13

כשביום ראשון הודיע יוסי פרץ ארי שהוא תולה את האוזניות לאחר 11 שנה של שידורי ספורט ברדיו חיפה, גם לסנובה צצה דמעה קטנה בזווית העיון. בסיומו של פוסט מרגש כתב פרץ ארי: "ייתכן שעוד אשוב לעמדה, אבל בינתיים אני עוזב את שידורי הספורט בדמעות, ועומד מרוגש עד דמעות בפתחו של הדבר הבא שעליו אספר לכם בימים הקרובים”. סנובה לא חיכתה לימים הקרובים כדי שיפ"א יואיל בטובו להודיע לכם מה הדבר הבא, ולכן נספר לכם שמדובר בניהול המדיה הדיגיטלית של מכבי חיפה בכדורגל. הכל התחיל כשיפ"א הגיש למכבי הצעה לניהול מערכות המדיה הדיגיטלית, במועדון התלהבו והרימו את הכפפה. אבל את תוכנית הבוקר הוא ימשיך להגיש, ולכן ניתנה הוראה על ידי דני נישליס על איסור לדבר ענייני ספורט. אתם בטח מבינים למה.

יפ"א, מברוכ.

"תודה, אבל עכשיו אני כפוף לחוקי המועדון, לכן תעבור דרך הדובר דודו בזק".

בזק, כפוף לחוקים?

"יוסי הוא שדרוג של מחלקת הניו מדיה. עם הניסיון ועם הקריאייטביות שלו הוא יביא את מכבי למקומות חדשים באינטרקציה מול הקהל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יקיר צפריר

    קודם כל מברוק מינוי מבורך… אבל בנוסף הוא חייב להיות הכרוז הבא והרישמי של מכבי!!!! פשוט חייב יש חור שחור במקום הזה וצריך לתת למכבי תל אביב ובאר שבע קונטרה בנושא ואין יותר טוב וראוי ממנו עם האנרגיות שיש לו אל תעשו טעות ותמנו אותו עכשיו לכרוז הבא כדיי שכולם ירוויחו לידיעתך דודו בזק!!!!

  2. ניר בר

    בנאדם גזען.
    מקלל סמלי עבר בלי כבוד מלמד את הבן שלו שינאה במקום כבוד והערכה!
    מאחל לך שתפוטר במהרה

  3. אוהד ירוק מתוסכל מחבורת ליצנים

    זה החיזוק שמכבי חייבת !!!! שחקנים במאה מליון שקל פרשנים בשקל וכתב אחד שמזבל את השכל כל בוקר וכעת יצדיק את מה שאנו סובלים במגרש
    ככה לא בונים קבוצה ככה ממאיסים אותה עלינו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר