אדם ואחותו אילנה כהן. "שישו ושמחו במשפחת כהן" (צילום: עידן באומן)
אדם ואחותו אילנה כהן. "שישו ושמחו במשפחת כהן" (צילום: עידן באומן)

"אלוהים שלי, בבקשה, רפא אותו ואותי”

אילנה כהן, אחותו של אדם שמאושפז בבית חולים, מתגעגעת אליו ולא יכולה לבקר אותו בגלל טיפולים שהיא עוברת למיגור מחלת הסרטן. "האונקולוגית שלי המליצה לי לא לנטוע שם עץ", היא מספרת, "רק לבוא, להגיד שלום וללכת"

פורסם בתאריך: 31.10.17 13:52

הזמר אדם ואחותו אילנה כהן הם צמד בלתי ניתן להפרדה. היא ליוותה אותו בהצלחה הגדולה ובתקופות הפחות זוהרות והיתה תמיד אשת סודו, גם לפני היציאה המתוקשרת מהארון. עוד בטרם הפרסום בתקשורת על מצבו הבריאותי של אדם סיפרה כהן בגילוי לב בפוסט בפייסבוק על הגעגועים לאח המאושפז: "אני חושבת על זה שאחי שוכב כבר כמה שבועות באיכילוב במצב לא מזהיר ועל כך שאני שוכבת בבית שבוע אחרי טיפול אחרון במצב שהוא רחוק מלהיות מזהיר. אפילו לבקר אותו לא יכולה מכיוון שהמערכת החיסונית שלי היא על הפנים. ואפילו אם היא לא היתה על הפנים אני לא יכולה באמת לעזור לו. אז אל הדאגה מה יהיה איתי התווספה הדאגה מה יהיה איתו, והגעגועים, ושיחות הנפש שחסרות כל כך. אלוהים שלי, בבקשה, רפא אותו ואותי”.

 

 

כהן, אז איך אתם מתקשרים עכשיו?

"אנחנו מתקשרים דרך חברות משותפות שעושות שם בייביסיטר. הוא לא נמצא לבד אפילו שנייה. אין לו כוחות והוא מקבל חמצן אז הוא בקושי יכול לדבר בטלפון".

בכל זאת יצא לך לבקר אותו?

"ביקרתי אותו בשבת עם מלא מסכות על הפנים, ואחרי עשר דקות ברחתי כי לא יכולתי לראות אותו במצב הזה. לי יש סרטן ואני נמצאת שבוע אחרי טיפול, וכשאתה בטיפולים המערכת החיסונית שלך לא קיימת ויש חשש לחטוף זיהומים. בבית החולים יש המון זיהומים, אז האונקולוגית שלי המליצה לי לא לנטוע שם עץ, רק לבוא, להגיד שלום וללכת, בלי להתחבק ובלי שום דבר. שישו ושמחו במשפחת כהן".

אז נאחל לכם בריאות.

"אמן אמן אמן".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רפואה שלמה מאחלת אימא של אמנון חבר לימודים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר