ליר שטרן. "המון עסקים נסגרו פה"
ליר שטרן. "המון עסקים נסגרו פה"

לידיעת מינהלת עירתחתית: ליר שטרן סוגרת את הסטודיו

בעלת הסטודיו "Things by Lir Stern”, שאחראית על הטישירטים עם הכיתוב "made in haifa city" שהפכו למותג, הודיעה על סגירת דלתות: "מעכשיו הסטודיו הופך לגראז' וינטג' סייל של כל החיים שלי עד לכיבוי האורות"

פורסם בתאריך: 8.3.18 20:24

ליר שטרן היתה אחת ממעצבות האופנה הראשונות שהשתקעו במתחם 21 בעיר התחתית המתחדשת כשפתחה את הסטודיו שלה "Things by Lir Stern” ברחוב יפו. היה זה בימים שבהם סטודיואים רבים נפתחו שם על ידי אמנים חדורי מוטיבציה להנגיש את אמנותם לקהל הרחב, ותחת ידיה של שטרן יצאו בין השאר הטישירטים עם הכיתוב "made in haifa city" שהפכו למותג. אבל היום (חמישי) הגיעה הבשורה המרה על סגירתו של הסטודיו. הטישירטים ימשיכו לפעול באינטרנט, אבל קולקציית הנשים בעיצובה של שטרן יוצאת להפסקה.

שטרן, אם בארזים נפלה השלהבת?

"יש לזה כל מיני סיבות – גם בגלל שהכפילו לנו את השכירות וגם בגלל שהחלטתי שזה נגמר. עובר ושב זה כבר לא מה שהיה פעם. יש הידללות, המון עסקים נסגרו פה".

 

 

יש עדיין מקום בעיר התחתית לסטודיואים ולאופנה?

"ממש לא. אין טעם. מי שמסתובבים פה ביום אלה אנשים שבאים לעורכי דין, לרואי חשבון, להוצאה לפועל – הם לא בדיוק במצב של לקנות. הם לא קהל שקונה. הם לא באים לפה בפאן. רובם קצת מבואסים – לפני העורך דין, אחרי העורך דין, לפני הגירושים, אחרי הגירושים. אז חוץ מקליינטורה קבועה שבניתי פה במו ידי, והן היו היו מדהימות ובאו תמיד, אף אחד לא נכנס ופתאום 'היי, מה זה? זה מגניב'. מעכשיו הסטודיו הופך לגראז' וינטג' סייל של כל החיים שלי עד לסגירת הדלתות ולכיבוי האורות ב-30 באפריל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר