מיתר פז. "יש לי הרבה מוטיבציה ואני בונה את הקריירה שלי לאט לאט" (צילום: ולאד לימר)
מיתר פז. "יש לי הרבה מוטיבציה ואני בונה את הקריירה שלי לאט לאט" (צילום: ולאד לימר)

מיתר פז מציגה: מלתעות, הדור הבא

לחיפה יש שגרירה חדשה בלוס אנג'לס - מיתר פז שמככבת בסרט אימה הוליוודי חדש. סנובה ניצלה את חופשת המולדת של פז כדי לשמוע ממנה על תוכניותיה לעתיד

פורסם בתאריך: 11.9.18 19:33

שגרירה חיפאית נוספת הצטרפה למושבה הישראלית בלוס אנג'לס, וכדאי שתזכרו את השם מיתר פז. פז, שהחלה את דרכה כשחקנית בקבוצת הנוער של תיאטרון חיפה, התמקצעה בסדנאות משחק ולפני שנתיים ארזה מזוודות כדי לנסות את מזלה בתעשיית הסרטים בהוליווד. עד עכשיו החיים מאירים פנים לצעירה בת ה-23, שכבר הספיקה להשתתף בכמה סרטים ולהפיק סרט שיוצג בקרוב בפסטיבל הסרטים של LA, אבל את הפוש הרציני היא מקבלת עכשיו עם סרט חדש בכיכובה – "Below" – מז'אנר סרטי האימה שבמרכזו כרישים. העיתונות האמריקאית כבר ראיינה אותה על אודותיו, וכעת, כשהיא נמצאת בארץ בביקור מולדת בארץ לרגל ראש השנה, גם סנובה הרימה לה טלפון.

פז, מלתעות?

"את 'Below' צילמנו בשיקגו והוא עוסק בחבורת נערים שמותקפים על ידי כרישים. הדמות שלי הופכת לגיבורה שמצילה את כולם, סוג של סופר הירו. בכלל, אני עובדת על כמה פרויקטים. יש כאן אקשן בלי הפסקה. רק לאחרונה סיימתי לצלם סרט ראשון שגם כתבתי והפקתי אותו וגם שיחקתי בו – 'And They Lived'. הפרמיירה שלו תוקרן בסוף ספטמבר בפסטיבל סרטים בלוס אנג'לס, ואני מקווה שהוא יתגלגל למקומות טובים".

 

 

אז את רואה את העתיד שלך מעבר לים?

"יש לי הרבה מוטיבציה ואני בונה את הקריירה שלי לאט לאט. עברתי לבד ללוס אנג'לס, בלי אף אחד שם, עם מזוודה גדולה. משחק זה הדבר שהכי מדהים מבחינתי בעולם. זה תמיד היה החלום שלי. שיחקתי במשך חמש שנים במסגרת תיאטרון חיפה, התאהבתי בזה  והחלטתי לעלות שלב בכל פעם. בהתחלה עשיתי הרבה קורסים מול מצלמה, ואחרי הצבא החלטתי שאני חייבת לקחת את החלום לצעד הבא וטסתי ללוס אנג'לס".

גל גדות צריכה לחשוש?

"לאט לאט".

 

סרטה של מיתר פז. "הפרמיירה שלו תוקרן בסוף ספטמבר בפסטיבל סרטים בלוס אנג'לס"

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר