תמי ברק ויהודית זוסמנוביץ'. וזאת הנציגה שלכם במועצת העיר (צילום: דוד ולטמן)
תמי ברק ויהודית זוסמנוביץ'. וזאת הנציגה שלכם במועצת העיר (צילום: דוד ולטמן)

משחקי האגו של תמי ברק

עמותת ילדותי השנייה ערכה אירוע לרגל יום המאבק הבין לאומי באלימות נגד נשים וילדים. כאשר תמי ברק, יו”ר נעמת במרחב ומעתה גם חברת מועצת עיר, שמעה שהיא הוזמנה לאירוע רק על תקן של קהל ולא כאחת הנואמות היא ויתרה על השתתפותה

פורסם בתאריך: 23.11.18 08:33

לרגל יום המאבק הבין לאומי באלימות נגד נשים וילדים ערכה עמותת ילדותי השנייה אירוע מיוחד בסינמטק בהנחייתה של יהודית זוסמנוביץ’ ובהשתתפותם של פוליטיקאיות מקומיות, ראשי עמותות שונות ושלל אורחים. אחרי קבלת הפנים ולפני הקרנת הסרט “אולי ביום ראשון” בבימויה של הבמאית האלג’יראית ימינה בן גיגי הגיע שלב הנאומים שבו אמרו את דברן סגנית יו”ר הכנסת ויו”ר השדולה למאבק באלימות ברשת ח”כ רויטל סויד, ראש העיר החדשה עינת קליש רותם ויו”ר עמותת ילדותי השנייה רחל נפשי.

תמי ברק, יו”ר נעמת במרחב ומעתה גם חברת מועצת עיר, הוזמנה אף היא, אבל כששמעה שהיא מוזמנת רק על תקן של קהל ולא כאחת הנואמות היא עשתה סקיפ על האירוע.

 

 

ברק, הנושא לא מספיק חשוב?

“אני יו”ר נעמת בחיפה ובקריות וגם נבחרתי למועצת העיר, ואני לא חושבת – ולא מתוך אגו – שאני יכולה לבוא כקהל לאירוע כזה. אמרתי את זה לזוסמנוביץ’ והיא לא הגיבה”.

זוסמנוביץ’, לא הגבת?

“ברק הוזמנה בכבוד רב כמו כל חברות מועצת העיר. להזכירך, האירוע היה מטעם עמותת ילדותי השנייה שפועלת לסייע למקלטים לנשים מוכות בחיפה. אני מכבדת את ברק אבל יש עוד שבע חברות מועצת עיר שכולן מוכשרות ומוצלחות, וכמובן שאי אפשר היה ששבע נשים תדברנה באירוע. אני בטוחה שבפעמים תנאמנה חברות מועצת עיר אחרות, ובהן ברק. העלאת המודעות למאבק באלימות זה מה שחשוב ולא שום דבר אחר”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר