אסף דובינסקי. לפני ואחרי
אסף דובינסקי. לפני ואחרי

תראו, חצי דובינסקי

פורסם בתאריך: 16.1.19 14:05

אושיית הרשת אסף דובינסקי שיתף את כל עוקביו בתהליך הירידה במשקל שהוא עבר, ופרסם בפייסבוק פוסט שכלל כמובן תמונות של לפני ואחרי. תוך זמן קצר הפך הפוסט לוויראלי וזכה לאלפי לייקים ולמאות שיתופים.

דובינסקי, חייל משוחרר שהחליט שנמאס לו להיות באובר וויט תמידי, בחר בדרך הקלה, ואחרי ייעוץ עם רופא קבע תור לניתוח קיצור קיבה. אלא שזמן קצר לפני שהוא אמור היה להיכנס לחדר הניתוח הוא החליט לנסות פעם אחרונה לרדת במשקל בכוחות עצמו, ואחרי שבוע שבו הוא שמר על אורח חיים בריא הוא הצליח להשיל ממשקלו חמישה ק"ג. דובינסקי הרגיש שזה לא מספיק והיה משוכנע שרק ניתוח יעזור לו, אבל בעקבות נסיעה לאילת, שבה הוא פגש אדם שעבר ניתוח דומה וצפה בו מעמיס צלחות אך יושב בדיכאון מול הדליקטסים ולא מצליח לתת אפילו ביס קטן, הוא החליט שזה לא בשבילו. אז הוא לקח את עצמו בידיים, ותוך ארבעה חודשים השיל ממשקלו 40 ק"ג וירד מ-125 ק"ג ל-85 ק"ג בלבד.

אבל בכך לא מסתיים הסיפור. דובינסקי לא מסתפק בירידה במשקל, ובשבועות האחרונים הוא עובד על פיילוט שבו הוא ייפגש עם אנשים מאותגרי משקל, ילמד על הרגלי התזונה שלהם ויתאים להם תפריט אישי.

דובינסקי, מניסיון אישי?

"אני נטו רוצה לעזור לאנשים. חשוב לי לציין שאני לא דיאטן ואין לי שום הסמכה, אני בסך הכל בן אדם שהצליח. בניתי לעצמי שיטה, ובכל התהליך הזה נהניתי. לא סבלתי אפילו לרגע. את כל התוכנית הזו בניתי לבד, ואני רוצה להעביר את זה הלאה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד שבאמת מבין

    הכל טוב ויפה אבל יש לזכור שמדובר בבחור צעיר בן 21
    ומה שמתאים לו לא בהכרח יעבוד על אנשים מבוגרים
    כלומר כל גוף מתפקד אחרת לכן לפני שאדם הופך ״לתזונאי״ צריך קצת יידע על גוף האדם איזה וויטמינים צריך כמה אבני בניין אדם צריך לצרוך בהתאם למבנה גופו
    ואיזה מצבים בריאותיים אדם חווה
    לא מזלזל בתהליך שלו אך זה התהליך שלו כלומר מה שעובר לנער בן 21 צעיר לא יעבוד על בן 50 או אפילו בחורה צעירה עם בעיות הורמונליות
    לא סתם עושים תואר 4 שנים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר