עדי לאון וזיו בן שמחון. "חשוב שאדם שיש לו כוח והוא דמות ציבורית ינצל את הכוח ואת החשיפה שלו לאיחוד ולא לפילוג" (צילום: רונן אקרמן, שי קדם)
עדי לאון וזיו בן שמחון. "חשוב שאדם שיש לו כוח והוא דמות ציבורית ינצל את הכוח ואת החשיפה שלו לאיחוד ולא לפילוג" (צילום: רונן אקרמן, שי קדם)

זיו בן שמחון נגד עדי לאון: "דברי הסתה וגזענות"

פורסם בתאריך: 27.1.19 11:05

הזמר זיו בן שמחון, שידוע כצלע השנייה של אביבה אבידן בהופעות המשותפות שלהם, הציג בפני עוקביו עמדה נחרצת מול אחד מהבכירים בתעשיית המוזיקה – המלחין עדי לאון שמככב בימים אלה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול VIP". הרקע: לאון, שהתגלה כפה הגדול של הבית, ניהל עם גילי מוסינזון לפני שזה הודח שיחה על מסיבות חילופי הזוגות שמוסינזון מפיק ואמר לו: "אתה בן אדם מצחיק ומקסים, אבל מה שאתה עושה – אתה תישרף על זה בגיהינום. זאת האמת. זה מה שכתוב בקבלה ובתורה. אני מדבר על כל הסדום ועמורה". מוסינזון השיב: "גם משכב זכר, לא?". ולאון ענה לו: "לפי התורה, משכב זכר גם". בן שמחון צפה בשיחה בפריים טיים ויצא נגד ההתבטאויות של לאון: "קודם כל חשוב להיות בן אדם ואחרי זה מוזיקאי. בן אדם שמתבטא בצורה גזענית ובריונית – אין טעם שאעבוד איתו".

בסופו של דבר הסיר בן שמחון את הפוסט והעלה במקומו פוסט חדש שבו נכתב: "לאחר הפוסט הקודם שלי על לאון קיבלתי לא מעט תגובות ופניות אישיות מאנשים בתעשייה להוריד את הפוסט. אמרו לי שאני עושה לעצמי נזק ומאיפה האומץ לומר את הדברים כי זה עדי ליאון והוא חזק בתעשייה ושאני סוגר לעצמי דלתות. אז לכל אותם תהיות ואנשים שהרימו גבה אחדד את הדברים על מנת להיות יותר ברור. עדי אמר דברים חמורים על קהילה שלמה שתישרף בגיהנום בעולם הבא. יושבים נערים בבית שרואים את התוכנית וחושבים שאם הם גייז אז הם יישרפו בגיהינום. נערים נרצחו כאן בארץ בדם קר בגלל ההעדפה המינית שלהם. נערה נדקרה למוות בגלל שהלכה למצעד הגאווה. מאיפה הזכות לומר דברים קשים כל כך בשביל קידוש הרייטינג שהוא מנסה להשיג, ולומר את דברי ההסתה האלו. אז לכל המתייפייפים שאומרים מאיפה האומץ למישהו כמוני לומר את הדברים האלו כי זה יסבך אותי כזמר שמנסה להתברג בתעשייה בגלל שלאדון יש הרבה כוח בתעשייה ולכל האנשים שאומרים 'אבל הוא אחלה גבר, הוא ימני ובעד ביבי ובעד הצבא שלנו – אז גם אני ימני בדעותי וגם אני בעד הצבא שלנו, אבל אני נגד דברי הסתה וגזענות, גם אם הם יוצאים מפי של אדם בעל כוח. אני מקווה שהצלחתי לענות לכל אותן נשמות טהורות מתייפייפות. אתה איש ציבור? אתה מפורסם? נצל את הכוח שלך למען שינוי ולמען אחדות ולא לפילוג. אני מקווה שהצלחתי לענות לכל אותם האנשים שביקרו אותי על האומץ לבקר את מר עדי לאון".

 

 

כלי תקשורת שונים גילו עניין בפוסט וביקשו לראיין את בן שמחון, אבל הוא סירב. חוץ מאשר לסנובה כמובן.

בן שמחון, מצאת עם מי להסתכסך.

"חשוב שאדם שיש לו כוח והוא דמות ציבורית ינצל את הכוח ואת החשיפה שלו לאיחוד ולא לפילוג, לתת השראה לנוער שצופה בו ולא לגרום לשסע. אני מאוד מעריך אותו מבחינה מקצועית, אבל ברמה האישית הוא אכזב עם ההתבטאויות שלו שנאמרות לאחר שנערים ונערות בישראל נרצחו בגלל נטייתם המינית. זה משהו שבל יעבור".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עדי אמר שבתורה כתוב ולא מפיו תריץ את הוידאו ואז תיווכח באמת.

  2. שני

    אתה כל כך צודק אני גם התאכזבתי מעדי
    כל כך אהבתי אותו בתוכנית של אייל
    ופה יצא הפרצוף האמיתי שלו

  3. הדר

    אתה צודק ואני ממש התאכזבתי מעדי ליאון הבן אדם.
    הוא יכול להיות מוזיקאי מעולה אבל מה ששמעתי ממנו גרם לי לא לרצות להסתכל יותר בתכנית.

  4. ריקי

    אתה ממש צודק מאוודאהבתי אותו היום הוא גיל את הפרצוף אמיתי שלו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר