אביבית בר זוהר. "גדולתו של אדם זה לדעת שהוא עשה טעות ולבוא ולהתנצל בפומבי" (צילומים מתוך חשבון האינסטגרם של אביבית בר זוהר)
אביבית בר זוהר. "גדולתו של אדם זה לדעת שהוא עשה טעות ולבוא ולהתנצל בפומבי" (צילומים מתוך חשבון האינסטגרם של אביבית בר זוהר)

בר זוהר סולחת. הקפה (או הארוחה) עליה

פורסם בתאריך: 10.2.19 20:06

24 שעות של מתח עברו על איל ברקוביץ'. אתמול (שבת) התנצל הקוסם בפניה של אביבית בר זוהר על הדברים שאמר לה בתוכנית הטלוויזיה שלו ושל אופירה אסייג (תזכורת: "אף גבר לא ירצה לצאת איתך"), אבל היא התעלמה באלגנטיות ולא ענתה. הערב היא הודיעה לעוקביה שהיא סולחת.

"אז אכן, לא העליתי סטורי כל היום", היא פנתה אליהם ובעיקר לברקוביץ', "אתם מכירים אותי עם המון אנרגיות ושמחה, וזה נכון – אני תמיד כזאת. סתם פשוט לקחתי את הזמן לעצמי היום. אז ברקו, בנוגע להתנצלות שלך, ראיתי את סרטון ההתנצלות שלך. אני מבינה ומקבלת. אני גם מבינה שגדולתו של אדם זה לדעת שהוא עשה טעות ולבוא ולהתנצל בפומבי. אני יודעת שזה לא היה לך קל. תודה, אני מקבלת את ההתנצלות, ורק מאוד מקווה שלמדת לקח בנוגע לנושא של פגיעה בנשמה ובשמו של אדם".

 

 

אחרי שאמרה לברקו כי כל הרייטינג לא שווה והרצתה לו קצת, סיימה בר זוהר עם עקיצה קטנה: "ובקשר לקפה שאמרת שתזמין אותי, אז פחות, אני אזמין. אתה יודע, אני עושה קמפיינים ואני עושה גם כסף משל עצמי, אני לא צריכה שאף אחד יממן אותי. אז תודה רבה על ההזמנה, אבל אם אני אבוא איתך לקפה אני אשלם. אבל אצלי זה לא קפה, אצלי זה ארוחה מלאה. אני קצת יותר לארג'ית".

יאללה, ברקו, לך על זה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אורן

    פריחה גמדה ושמנה אף אחד לא יצא איתך את בושה למין הנשי הכל מנותח ומזויף אצלך
    ברקו אמר לך את מה שכולם יודעים
    את אישה זולה ומסכנה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני במקומך אביבית היקרה לא הייתי סולחת לחלאה הזה. הוא פחד מתביעה לכן ביקש סליחה. סמרטוט ספונג'ה. בעצם שניהם סמרטוטים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברקו הוא תותח. היא לא יכולה להתלונן שהוא השפיל אותה כי כל אחד יודע שהתכנית הזאת של ברקו ואופירה היא לא קייטנה. אם נכנסת, לקחת את הסיכון. ברקו אומר אמת ויש לו הגיון בריא. והוא גם גבר כשהוא התנצל כי יש לו לב זהב. אביבית, יש לך ביטחון עצמי, את זה רואים. אבל תתיחסי לדברים של ברקו ועשי חשבון נפש. אולי בכל זאת יש מקום לשינוי.ן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר