גיל גורן. "כשנקרים בדרכי הזדמנות ואתגר מרגשים קשה לומר לא" (צילום: חגית הורנשטיין)
גיל גורן. "כשנקרים בדרכי הזדמנות ואתגר מרגשים קשה לומר לא" (צילום: חגית הורנשטיין)

גיל גורן התגבר על פירמידה

פורסם בתאריך: 25.2.19 08:19

נראה שהאמן הבין לאומי גיל גורן, שעד לפני שלושה שבועות עמד בראש ההנהלה הציבורית של המרכז לאמנות עכשווית פירמידה, לא לקח קשה מדי את החלטתה של עיריית חיפה על סיום תפקידו. כי זמן קצר אחר כך הוא כבר עלה על טיסה לניו יורק כדי לקדם את ליין האביב של רשת נורדסטרום האמריקאית שמבוסס על יצירותיו, חודשים אחדים לאחר השקת ליין המעילים המבוסס גם הוא על יצירותיו. בימים אלה שוקד גורן גם על עבודות שיופיעו בתערוכה שתוצג בתל אביב לקראת הקיץ וגם על פרויקט אמנותי גדול שיושק בארצות הברית באפריל 2020.

 

 

 

גורן, פאשניסט?

“אני יוצר אמנות ומתרכז בה, ועם זאת, כשנקרים בדרכי הזדמנות ואתגר מרגשים כמו שיתוף פעולה ליצירת אופנה איכותית עם חברה נחשבת, קשה לומר לא. אין לי כל כוונה להיכנס לתחום האופנה, אבל ההתנסות היתה מרגשת. בעלי חברת האופנה הניו יורקית פנו אלי לאחר שהתרשמו מעבודותי שהוצגו בתערוכה בוורלד טרייד סנטר. שיתוף הפעולה הוליד שני ליינים ותערוכה בדמבו – החלק התוסס של ניו יורק”.

והתייחסות למה שקורה בפירמידה?

“ברגע שבוטלה ההנהלה הציבורית של המרכז בוטל כמובן גם התפקיד שמילאתי בה ושבמסגרתו עסקתי בעיקר בהובלת החזון של המקום. מילאתי את התפקיד בהתנדבות, וכעת אני מאחל לעושים במלאכה ולעיר חיפה את הטוב ביותר”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר