נטלי דדון. לא נבהלת משי חי (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של נטלי דדון)
נטלי דדון. לא נבהלת משי חי (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של נטלי דדון)

נטלי דדון ושי חי – המשך יבוא

פורסם בתאריך: 24.2.19 20:12

אתמול (מוצ"ש) שודרה תוכנית של "האח הגדול VIP", שבמרכזה התפרץ ויכוח בין הדוגמנית נטלי דדון לשי חי – מתמודד העבר שעזב את העונה השביעית של האח בעקבות מקרה אלימות וחזר לעונה הנוכחית. הכל החל במשחק אמת או חובה, כשעדי לאון אמר לדדון שלדעתו היא מחפשת גבר ברמה כלכלית גבוהה, ודדון השיבה כי היא לא טענה אחרת מעולם. לאון שאל אם היא תצא עם מוכר בחנות בגדים, ודדון ענתה שאם הוא שואף להתקדם אין לה שום בעיה, אבל אם אין לו חלומות אז לא ילך.

כשהגיע תורו של חי הוא התלונן על החבורה שנוצרה בבית ועל הרעש שכל דייר עושה, ובמיוחד אסף גורן. דדון יצאה להגנתו של גורן ואמרה לחי כי הוא לא מכבד את הקבוצה, וזה כמובן לא נשאר חייב. "בריונית היית מהיום הראשון, ובריונית את תצאי מפה", הוא אמר לה, "גועל נפש. אני מנסה לסתום את הפה כדי לא להגיד את מה שאני חושב עלייך כי יש לך בן בחוץ". דדון לא נבהלה, החזירה לו ב"אתה אלים ובריון", חי פלט "איכס, גועל נפש של בחורה" ואפילו כינה אותה גולדיגרית מאחורי הגב כשדיבר עם אורלי רביבו.

 

 

בהתרחשות צפתה גם דבי דדון, אחותה של נטלי ומי שמנהלת את עמוד האינסטגרם שלה במהלך שהותה בבית האח. האחות המגוננת פרסמה תמונה של דדון ובנה וכתבה: "הלילה תקף שי חי את נטלי במילים פוגעות ובהתבטאויות שאין להם מקום, בטח לא על מסך המשודר למיליוני בתי אב. 'גועל נפש של בחורה', 'מטומטמת', 'אמא נוראית', 'מקרה רפואי נדיר', 'איזה ריח יש לה, איכס, ביוב' – אין למילים האלה שם אחר מלבד אלימות. זה כבר דפוס חוזר. הוא תוקף, מעליב משפיל ואז מבקש סליחה. זה כבר מעבר למשחק. על ההפקה לספק מרחב מוגן לדיירים ולמנוע שימוש באלימות, ובטח לא לתת במה וזמן מסך לאדם שהאלימות היא חלק בלתי נפרד מדרכו".

המשך יבוא.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שי חי דוחה בשביל מה ההפקה הכניסה אותו בושה !!!!! להפקה לא נעים לצפות בשידור חי אין בו כלום לא שיחה רק אדם אלים עצבני צריך טיפול דחוף !!!!למה כצופים אנחנו צריכים לסבול אדם דוחה במסך

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר