שירי לוינקופף וייצנר. "לאורך כל השבוע שלפני האירוויזיון נסתובב במסיבות, בחזרות ומאחורי הקלעים" (צילום: גלית רוזן)
שירי לוינקופף וייצנר. "לאורך כל השבוע שלפני האירוויזיון נסתובב במסיבות, בחזרות ומאחורי הקלעים" (צילום: גלית רוזן)

הנציגה שלנו באירוויזיון: שירי לוינקופף וייצנר בתפקיד דורין אטיאס

פורסם בתאריך: 14.4.19 20:04

גם לחיפה יהיה ייצוג באירוויזיון בתל אביב. הסטייליסטית ואושיית האינסטגרם שירי לוינקופף וייצנר נבחרה להיות חברה בסטוריוויז׳ן – נבחרת של 17 יוצרי תוכן של ערוץ כאן 11 – ותפקידה יהיה לבקר את הלבוש, את האיפור ואת עיצוב השיער של המתמודדים. מי אמר דורין אטיאס ולא קיבל?

וייצנר, איך הגעת לזה?

"צוות הדיגיטל של כאן 11 חיפש בקבוצות של אנשי תוכן באינטרנט המלצות על אנשים מתאימים לתפקיד, ומסתבר שהיו עלי הרבה המלצות וכל הזמן תייגו אותי. כל כך רציתי שהאירוויזיון יגיע לחיפה, אז בסוף חיפה תגיע לאירוויזיון״.

עשו לכם איזושהי הכנה?

"היום היה לנו המפגש הראשון במשרדי פייסבוק. לקחו אותנו לדבר עם יזהר כהן שהוא אייקון אירוויזיוני כדי שנייצר תוכן. הוא יצר שרשרת עם תליון שעליו חרוטים שמותיהם של כל הישראלים שזכו באירוויזיון. הוא סיפר לנו מה הוא עושה היום והביע את התסכול שלו מהמוזיקה הישראלית של ימינו. אורנה בן דור עושה סרט דוקומנטרי על האירוויזיון וגם היא הגיעה לפגוש אותנו וראיינה אותנו לסרט".

 

 

אז בקרוב נראה אותך גם על המסך?

"כן. זו הפעם הראשונה שאני עושה משהו שקשור לטלוויזיה. זה מעניין מאוד כי הם לוקחים את התוכן שאנחנו מייצרים והופכים אותו לתוכן טלוויזיוני. מסתבר שהטלוויזיה לא מתה ושהיא משתפת פעולה עם פלטפורמות חדשות".

מה תעשי במסגרת התפקיד החדש?

"אנחנו בעצם נשמש כתבי שטח באירווזיון, אבל כל אחד משתמש בפלטפורמה שלו. אנחנו לא מסקרים בפלטפורמה של כאן 11 אלא יוצרים את התוכן שלנו והם משתמשים בתכנים האלה כדי להראות לעולם כל מיני זוויות של ישראל. יצרו קשת של 17 אנשים שלכל אחד יש זווית אחרת, ולאורך כל השבוע שלפני האירוויזיון נסתובב במסיבות, בחזרות ומאחורי הקלעים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר