ליסה בסטוני. "תמיד חלמתי להיות שחקנית" (צילום מתוך הפייסבוק של ליסה בסטוני)
ליסה בסטוני. "תמיד חלמתי להיות שחקנית" (צילום מתוך הפייסבוק של ליסה בסטוני)

ולנו יש פלאפל: ליסה בסטוני בדרך לכבוש את L.A

פורסם בתאריך: 24.4.19 08:02

נא להכיר: זוהי ליסה בסטוני בת ה־21, שבימים אלה מתגוררת בלוס אנג’לס ושוקדת על לימודי משחק. למי ששם המשפחה שלה נשמע מוכר, נספר שהיא בתם של חסן ואימאן בסטוני – הוא הבעלים של פלאפל אוריון המיתולוגי, והיא אשת חברה מהעשירון העליון.

בסטוני, איך החיים ב־L.A?

“אחרי התיכון רציתי לעשות אודישנים בבתי ספר למשחק בארץ, אבל כשהייתי עם ההורים שלי בטיול בארצות הברית הגענו לבית הספר של סטלה אדלר, ומפה לשם בחרתי ללמוד בבית הספר הזה. אני בלוס אנג’לס כבר כמעט שנתיים, ובאוקטובר אסיים את הלימודים”.

זה היה חלום הילדות שלך?

“תמיד חלמתי להיות שחקנית. התחלתי כרקדנית ורקדתי באופן מקצועי במשך 14 שנה. בריקוד יש משהו שכולל משחק – את עולה על הבמה ומשחקת איזושהי דמות”.

 

 

הריחוק מהמשפחה לא קשה לך?

“זה קשה מאוד, והאמת היא שבהתחלה לא חשבתי שאצליח לעמוד בזה. אני קרובה מאוד לבית ולמשפחה, והדבר האחרון שהם ציפו ממני זה שאעבור לאמריקה. תמיד העדפתי להיות בבית, אבל התשוקה להיות שחקנית בוערת בי חזק כל כך עד שאני לא רואה שום דבר אחר חוץ מזה”.

את מכוונת לקריירה בין לאומית?

“זה קצת גדול עלי עכשיו. ברור שבסופו של דבר המטרה שלי היא להיות פה וללמוד כמה שיותר. אני נמצאת כרגע בתקופה עמוסה מאוד ועובדת על הצגה שתעלה בעוד כמה ימים. לאט לאט אני מתחילה להיכנס לכל מיני אתרים פה בארצות הברית ומתחילה להירשם לכל מיני אודישנים, אבל כמובן שזה ייקח קצת זמן”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר