שני קפון ודוד עציוני. "עלה לו, מה שנקרא" (צילום: מיכה בריקמן)
שני קפון ודוד עציוני. "עלה לו, מה שנקרא" (צילום: מיכה בריקמן)

מלחמה מבית: שני קפון נגד דוד עציוני

פורסם בתאריך: 13.5.19 10:16

מסתבר שלא כולם מרוצים מתפקודו של דוד עציוני כסגן ראש העיר. שני קפון, תושבת קרית חיים, העלתה בשבוע שעבר פוסט לפייסבוק שבו היא מביעה ביקורת קשה על התנהלותו ועל כך שלטענתה הוא מתעלם מבקשותיה בנוגע לשיפור המצב בקריה ואף מוחק את תגובותיה. אבל השוס הגדול הוא שאותה קפון הוצבה במקום השמיני ברשימת חיפה מתחדשת לקראת הבחירות המוניציפליות ולא הצליחה להיכנס למועצת העיר. וכן, מדובר ברשימתו של עציוני.

"דוד עציוני, היי, זאת אני, מספר 8 ברשימה שלך", כתבה קפון, "הרבה זמן לא דיברנו. חצי שנה בערך, מאז שעלה לך… אני רוצה להגיד לך שאני מתביישת. עזוב את זה שכשכתבתי לך הודעה בנושא התקציב של קרית חיים וקרית שמואל התשובות שלך היו מביכות, כאילו אתה לא סגן, יו"ר ועדת הכספים, יו"ר החברה הכלכלית ואין לך קשר עם הגזבר. אז כבר הבנתי מה הולך לקרות. וואלה צדקתי. אחרי תקופה ראית אותי בחתונה, חיבקת ושאלת אם אני כועסת. השבתי 'כן', והחבר שלידך אמר לי 'את כועסת כי לא קיבלת ג'וב?'. נחנקתי (גם אני נצר למשפחת עורכי דין. אני לא צריכה טובות מאף אחד. כל עבודה שעבדתי בחיי השגתי בשתי ידי ועשיתי אותה מצוין ומכל הלב). אחר כך השמיעו לי הקלטות של היועץ שלך עלי. תגיד לי, מה זה פה?! כמה זלזול. תתבייש. זו ההתנהלות אצלך? יורקים לבאר? ועוד אותו יועץ ניסה להזמין אותי ללשכתך לפגישה (אותי הליכוד לא מעניין). רציתי להשתלב בעשייה למען קרית חיים, ובענק. תשובתך היתה 'תעזרי לתושבים, תהיי הצינור'. וכשהייתי הצינור – דוגמאות: גן ניצן וצהרון שיבולת – אמרת שאתה לא יכול לעזור בחינוך. רציתי עשייה, לא להיות קצינת מפגעים בקרית חיים. וברוך השם, יש מפגעים שהוזנחו כי אין תקציב. לא יפה למחוק את התגובות שלי. אתה נבחר ציבור, לא?! טפל כבר ברג'א זעאתרה במקום בסינים. תילחם על ההורים הצעירים שנלחמו עליך ואל תהיה בתפקיד מפכ"ל המשטרה. תקום ותתמודד מולה כמו סגן כי בינתיים אתה בדיוק כמו התקציב שלנו בקרית חיים – 0. 'אמיץ מת פעם אחת, פחדן מת כל יום'".

ועציוני כמובן ענה לה. "לא שכחתי", הוא כתב, "בכל בוקר כשאני מתחיל את הלו"ז שלי ובכל פגישה שאני מקיים אני זוכר היטב את הדברים שהניעו אותי לראשונה לצאת לקרב הזה על חיפה ועל איכות חיינו. יותר מהכל, שני, לא שכחתי את הלוחמים לצדי. וגם עכשיו, בעודי כותב לך, אני לא שוכח. כשיוצאים לקמפיין מתייחסים למצב האוטופי, מדברים כאילו מחר מתיישבים על הכיסא המיוחל, ובאמת שרוצים לעשות את הכל הכי טוב שרק אפשר. כשנגמר הקמפיין וחוזרים הביתה, מסתכלים על השק ועל מה שהצלחת להכניס לתוכו במסגרת המסע. לעתים הוא מלא יותר, לעתים פחות ולעתים אתה חוזר מחוסר כל. אך זה מהותו של המסע – אתה יוצא אליו בשם הדרך ולא בשם התוצאה. עשינו דרך מופלאה ואני מוקיר תודה לכל מי שתמך בי. אילולא אתם לא הייתי אני. אך המסלול השתנה, היעד הוא לא בדיוק מה שחלמנו עליו, ועכשיו צריך להתרומם ולצאת לדרך חדשה עם מה שיש ולהצליח כמה שרק אפשר. אני אוהב אותך ומאחל לטובתך".

 

 

קפון, עצבנית?

"אני לא כועסת על זה שלא קיבלתי ג'וב אלא על היעדר יחס. כל הפוסט שלי זה על חוסר היחס. הוא לא מתייחס אלי ולא מוצא זמן כבר חצי שנה להתייחס אלי, להרים טלפון ולשאול מה קורה עם קרית חיים, ואני צריכה להתקשר אליו ולבקש. זו לא התנהלות. אין יחס לקרית חיים ולקרית שמואל, אין תשובות ממנו ואין תקציב. קרית חיים סובלת מבעיות קשות בתחום החינוך, והוא לא יכול לעזור לי. אין לי אל מי לפנות. עלה לו, מה שנקרא".

עציוני, אם אשכחך קרית חיים?

"את כל מה שהיה לי לומר כתבתי בפייסבוק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. חיים זוהר

    עציוני לא על מה שחלמנו??לצאת לדרך חדשה??כמו כל הפוליטיקאים מבטיחים,באמת עלה לו,קריית שמואל וקריית חיים לא מעניינים את אף אחד לצערנו,שכח את מי ששם אותו שם,מילים מכובסות.

  2. רוני זילברמן קריית חיים

    צריך להיפרד מחיפה אין לנו ברירה!!!!!! קריית חיים ושמואל יחברו למוצקין העיר הכי נורמלית וטובה בקריות וככה ניהיה אימפריה ביחד חיים צורי ראש עיר שעשה את מוצקין אחת הערים הכי טובות בעולם!!!!

  3. חיפאי

    הציוני הוא החתול בשק. יצר בזכות כסף וייחוס משפחתי עדת מעריצים פאטתית שכונה אחריו. עסוק בפרובוקציות ותכנון המירוץ עוד 4 שנים. לא יעשה כלום ולא יביא שום תועלת לקריות.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקדנציה הבאה כשעציוני יהיה ראש העיר הכל יבוא על מקומו .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר