שיר ביבר. "כשעליתי על המשקל הייתי בהלם"
שיר ביבר. "כשעליתי על המשקל הייתי בהלם"

האנרגיות החדשות של שיר ביבר

פורסם בתאריך: 13.6.19 11:24

בשבוע שעבר נחתה בארץ דוגמנית הביוטי שיר ביבר מארצות הברית לאחר טיול של אחרי הצבא שנמשך שבעה חודשים. ואם חשבתם שביבר תחזור עם כמה קילוגרמים עודפים – בכל זאת, אמריקה – אז טעיתם. כי ביבר, שסבלה במשך שנים רבות מהצקות בשל משקלה, ירדה 13 ק"ג, ולא באופן מתוכנן.

מיד לאחר החזרה לישראל הספיקה ביבר להצטלם לקמפיינים של שני מאפרים – קרין שני ומתן מרחב (שזכור כאחד ממאפריה הקבועים של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו) – ובימים אלה היא מתחילה לימודי איפור ושיער "כדי לגרום לנשים להרגיש טוב יותר עם עצמן". מי אמר רול מודל ולא קיבל?

 

 

ביבר, סוף עידן האובר ווייט?

"זה היה הכי לא מתוכנן, פשוט כל האנרגיות שלי השתנו שם. כל הזמן הייתי שמחה, והגוף פשוט מתפקד אחרת כשאת באנרגיות. בארצות הברית גיליתי את ריקוד הבצ'טה והתאהבתי בו, ועכשיו אני מתכוונת להמשיך ללמוד גם את זה. הריקוד זה מה שמרים אותי בחיים. האמת היא כשהייתי שם לא שמתי לב שרזיתי. רק כשחזרתי כולם אמרו לי את זה, וכשעליתי על המשקל הייתי בהלם".

ועכשיו את פונה לקריירה חדשה?

"אחרי שטיילתי והכרתי אנשים מדהימים, גיליתי שאני רוצה ללמוד איפור ושיער. בגלל שתמיד הייתי בחורה מלאה, סבלתי מזה בפן החברתי. עם השנים למדתי להעריך שיש לי לב טוב, ולכן תמיד היה לי חשוב לתת לאנשים להרגיש טוב עם עצמם. כשגיליתי שיש לי את זה בקטע של האיפור אמרתי 'אוקיי, איך אני יכולה לעזור לאנשים בקטע שמתקשר למה שאני אוהבת לעשות?', ומצאתי שזה האיפור והשיער".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מורן

    מקסימה אחת איזה כיף לשמוע נשים שלמות עם מי שהן ושמוצאות כל יום מחדש את האהבה והתשוקה שלהם.בהצליה מהממת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר