רותי ספרוני. "זו לא הפעם הראשונה שבה עשו מהשיר הזה פרסומת אלא הפעם השלישית" (צילום: בועז כהן)
רותי ספרוני. "זו לא הפעם הראשונה שבה עשו מהשיר הזה פרסומת אלא הפעם השלישית" (צילום: בועז כהן)

"המילים הן לא מי יודע מה חכמות, אבל זרמתי"

פורסם בתאריך: 21.7.19 07:28

לאחרונה עלתה בכלי התקשורת פרסומת חדשה של בר המים תמי 4, והשיר שנבחר ללוות אותה הוא לא אחר מאשר “בשמלה אדומה” שאותו כתבה רותי ספרוני. אלא שבמקום המילים “בשמלה אדומה ושתי צמות” בחרה החברה במילים “בשמלה עקומה ושתי צמות”.

סנובה – חובבת פרסומות ידועה – לא נשארה אדישה, הרימה טלפון לספרוני כדי לשאול את דעתה על השינוי, ועל הדרך שמעה שממש לאחרונה היא קיבלה תעודת הוקרה ליוצרים בזמר העברי.

 

 

ספרוני, בשמלה עקומה?

“אמרו לי שהם מתכוונים לשנות את המילים ושלחו לי את הביצוע של הפרסומת. המילים הן לא מי יודע מה חכמות, אבל זרמתי. הדבר הכי מצחיק פה הוא שזו לא הפעם הראשונה שבה עשו מהשיר הזה פרסומת אלא הפעם השלישית. אני לא חושבת שיש שיר בעולם שעיבדו אותו לפרסומת שלוש פעמים לשלושה מוצרים שונים – מרכך לכביסה, גבינה צהובה ועכשיו זה. מה אני אגיד לך – ברגע שהפרסומת יצאה השיר קיבל חיים משלו, וזו גם חשיפה לדור הצעיר. המון אנשים הסתכלו על זה ביוטיוב, אז כולם כבר זוכרים את השיר. אפשר להגיד שאני לא צריכה לשמור על השיר הזה – הוא שומר עלי”.

ומה לגבי תעודת ההוקרה שקיבלת על “בשמלה אדומה”?

“ומי שחתומים עליה הם אמני השירה בציבור שרהל׳ה שרון, אפי נצר, גבי ברלין ויהורם גאון. עליתי על הבמה בהיכל התרבות בתל אביב, עשו לי כבוד ושרתי את הבית החדש שכתבתי לשיר. ודרך אגב, בדיוק באותו היום חגגתי יום הולדת”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר