סטיבן אליוט, זוהרה פלטינום ותדהר טויכר. "הבאנו להם חולצות של אוברקיטש" (צילום: יח"צ אוברקיטש)
סטיבן אליוט, זוהרה פלטינום ותדהר טויכר. "הבאנו להם חולצות של אוברקיטש" (צילום: יח"צ אוברקיטש)

"החבר’ה הצעירים הסתכלו עלינו ולא הבינו למה אנחנו מתלהבים"

פורסם בתאריך: 24.10.19 10:09

סטיבן אליוט, הבמאי של סרט הקאלט האוסטרלי “הרפתקאותיה של פריסילה, מלכת המדבר”, היה אחד מאורחי פסטיבל הסרטים הבין לאומי של חיפה שנערך בחול המועד סוכות. מי שהכין את עצמו מראש לביקור הוא תדהר טויכר, הבעלים של קפה פאזל ושל הליין הגאה אוברקיטש, שדאג ליצור קשר עם הפקת הפסטיבל ולהביא את הבמאי המוערך לליין שלו בפאב הסינקופה בעיר התחתית.

טויכר, מלך הקהילה?

“ישבנו ביחד, כל הצוות של הליין, לקראת מסיבה של אוברקיטש ואמרנו לעצמנו ‘למה לא לעשות איזשהו שילוב?'. ראיתי שעורכים הקרנה חגיגית של הסרט, שעוסק בשלוש מלכות דראג אוסטרליות, ביחד עם הבמאי. אז החלטנו לעשות את מסיבה ביום של ההקרנה, ואחרי שהזמנו את אליוט, ההפקה אפילו נתנה לנו אישור להשתמש בגרפיקה שלה”.

 

 

ומה היה שם?

“אליוט התלהב מאוד מהמקום, והענקנו לו ולבן זוגו מתנה מיוחדת במהלך המסיבה – הבאנו להם חולצות של אוברקיטש, שהן חולצות שיש רק לצוות הליין ולעוד מעט מאוד אנשים. הסברנו להם מה המשמעות של זה, עם השם ‘חיפה’ בעברית, בערבית, באנגלית וברוסית. הוא התלהב מאוד מהעשייה שלנו ובירך אותנו על כך”.

הבנתי שהדור הצעיר של הבליינים לא ממש הבין על מה המהומה.

“חברי הצוות התרגשו מאוד, בעיקר הדור הבוגר. בכל זאת, זה סרט שיצא לפני 25 שנה. החבר’ה הצעירים הסתכלו עלינו ולא הבינו למה אנחנו קופצים סביבו ומתלהבים, אז סיפרנו להם על הסרט”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר