לי זוהר. “אני מופתעת מהחיים שלי בכל פעם מחדש" (צילום: דניס גרצקיס)
לי זוהר. “אני מופתעת מהחיים שלי בכל פעם מחדש" (צילום: דניס גרצקיס)

כך גילתה לי זוהר שאביה התאסלם

פורסם בתאריך: 28.10.19 10:22

הדוגמנית לי זוהר כבר רגילה לחשוף לא רק תמונות פרובוקטיביות אלא גם את קורותיה שלא היו מביישים אף טלנובלה טורקית. הפעם פרסמה זוהר סרטון בלייב שבו היא גילתה שאביה נטש אותה בגיל צעיר. ואם זה לא מספיק, לדבריה הוא שינה את שם משפחתו, התחתן והתגרש פעמיים, ובשנים האחרונות היא שמעה סיפורים על כך שהוא התאסלם, התחתן עם אשה מהמגזר הערבי ונולדה לו ילדה, שהיא למעשה אחותה של זוהר.

“לפני שבוע חלמתי עליו”, היא סיפרה, “בחלום הוא ניסה לומר לי משהו ולא הצליח. לא ייחסתי לזה חשיבות, אבל בלילה שלמחרת חלמתי שוב את אותו החלום. העניין היה תמוה בעיני, שהרי מה פתאום שאחלום עליו שוב ושוב? זה לא שאני חושבת עליו או מתעסקת בו ביום יום, אבל בעקבות החלומות הרעיון למצוא אותו נדלק ובער בי מחדש”.

אז אחרי חיפושים רבים היא מצאה את מספר הטלפון שלו, התקשרה למשפחתו וגילתה שהוא אכן התאסלם והקים משפחה, אך הוא מת לאחר שהיה חולה במשך שנים רבות. ולא רק זה – מסתבר שיום לפני הופעת הבכורה של זוהר במועדון הביט הוא סיפר עליה למשפחתו אחרי שראה את הפוסטר שלה ברחבי העיר, ואפילו תכנן להתקשר אליה, אך למחרת הוא הלך לעולמו.

 

 

זוהר, סיפור מהסרטים.

“אני מופתעת מהחיים שלי בכל פעם מחדש. כמה דרמה אני יכולה לספק לעוקבים שלי? אבל אני שמחה שאני מצליחה לשתף גם את הדברים האלה ולא רק חיוכים וסקסיות ופאן. קיבלתי המון פידבקים, ממש מאות הודעות בפייסבוק ובאינסטגרם מאנשים שאבא שלהם לא גידל אותם. מישהי כתבה לי שגם היא לא מכירה את אבא שלה ושהסיפור שלי גרם לה לחפש אותו”.

עלית לקבר שלו?

“עדיין לא. אני לא יודעת אם מותר לי להיכנס לשם בכלל כי זה בית קברות מוסלמי. אני עדיין לא מאמינה גדולה כי אני מדגמנת הלבשה תחתונה, אבל אני מאמינה באלוהים בדרך שלי. עכשיו אני בעיקר מנסה להירגע. חזרו לי קצת הסיוטים בלילות והחרדות. אני מנסה להקיף את עצמי באנשים טובים ובחברים טובים ולזכור שהוא לא גידל אותי”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר