יורה בורקובסקי וליבי משושין. ייצגו את ישראל בטורקיה (צילום: טניה משושין)
יורה בורקובסקי וליבי משושין. ייצגו את ישראל בטורקיה (צילום: טניה משושין)

הם רק רוצים לרקוד

פורסם בתאריך: 4.11.19 15:03

זוכרים את הרקדנים החיפאים הצעירים מתוכנית הטלוויזיה “Got Talent” שעלו לגמר? כדי לרענן את זיכרונכם מדובר ביורה בורקובסקי, 15, ובליבי משושין, 14, שרוקדים מאז שהיו בני 4 ושעבורם ריקוד הוא דרך חיים. השניים משתתפים בתחרויות בין לאומיות ומייצגים בכבוד את ישראל, וכעת, לקראת התחרות הקרובה שעתידה להתקיים בטורקיה במהלך חודש נובמבר, החלו בני משפחותיהם לגייס כספים כדי להבטיח את השתתפותם בתחרות.

טניה משושין, אמה של ליבי, איך מתקדם גיוס הכספים?

“הילדים נוסעים לייצג את המדינה באיסטנבול. כמובן שאת הנסיעה ואת בית המלון מממנת ההתאחדות הישראלית לספורט הריקוד, אבל לפני התחרות הם צריכים לטוס למוסקבה לאימונים, ואת זה אנחנו צריכים לממן. מדובר בסכומי עתק שכוללים את הטיסות, את הלינה, את הבגדים לתחרויות ואת העסקתו של המאמן. גם בשנים קודמות אנחנו מימנו את הכל. אלה ילדים שעטופים בדגל ישראל ומביאים גאווה למדינה. הם אחד מהזוגות הטובים והחזקים בעולם. אנשים יכולים להגיד ‘וואלה, אין כסף אז שהילדים לא ירקדו’, אבל הדחף שלהם הוא לא רק לרקוד, אלא להיות אלופי ישראל ולייצג את המדינה”.

 

 

באלו דרכים ניסיתם לגייס כסף?

“אנחנו לא מבקשים נדבות. הילדים מודעים למצב הכלכלי שלנו. הם הופיעו במהלך כל הקיץ בחום של 40 מעלות בנחלת בנימין בתל אביב כי זוהי דרכם להיחשף ולגייס מעט כסף בדרכם אל המטרה ולהיות מוכנים יותר לקראת האליפות. הם רוקדים מכל הלב להנאתם של העוברים והשבים. הם צריכים כל שקל וכל אגורה כדי לייצג בכבוד את ישראל בטורקיה, והזמן הולך ואוזל”.

ניתן לתרום דרך אפליקציית פייבוקס בקישור https://pb-idb-prod-web.payboxapp.com/?v=j&g=5d6a9a00717c570018410215&_branch_match_id=717046110491586578#/

או בטלפון מס’ 053-8242263

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר