תמי ברק. "נורא רציתי לשבת איתו רבע שעה" (צילום: בועז כהן)
תמי ברק. "נורא רציתי לשבת איתו רבע שעה" (צילום: בועז כהן)

תמי ברק לשלמה ארצי: "רוצה מאוד לפגוש אותך לקפה"

פורסם בתאריך: 2.12.19 11:20

חברת מועצת העיר ויו"ר נעמ"ת במרחב תמי ברק התרגשה מאוד מחגיגות יום ההולדת ה־70 של שלמה ארצי. אז היא כתבה פוסט בקיר המעריצים של הזמר וקראה לו לפגוש אותה לקפה.

"שלמה, אתה הזמר היחיד בארץ שאני לא מצליחה לפגוש", כתבה ברק, "אבא שלך ז"ל היה חבר של אמי ז"ל. הם עלו ביחד לארץ. בעלי שנפטר לפני חמש שנים הוכנס לקבר עם חולצה של שלמה ארצי, שאנחנו מעריצים כל חיינו. אני רוצה מאוד לפגוש אותך לקפה. אשמח אם זה יתאפשר לי".

 

 

ברק, גם מאפה?

"כשהייתי קטנה אמי ז"ל סיפרה לי איך היא עלתה ארצה ברכבת בשנת 1943 ביחד עם יצחק – אבא של שלמה ארצי – ושכשהם ירדו מהרכבת הוא סחב לה את המזוודות. היא הגיעה לפה, ואותו שלחו לקפריסין. כל החיים שלי רציתי לספר את זה לשלמה. הייתי הולכת לכל ההופעות שלו, אבל אני לא טיפוס שהולך אל מאחורי הקלעים. בקיצור, בעלי ז"ל ואני נסענו אחריו בכל הארץ, הוא הזמר האהוב עלינו, וכשבעלי נפטר, אחד מהחברים הכי טובים שלנו הביא חולצה של שלמה ארצי ותמונה שלו, ועם זה הכנסנו אותו לקבר".

אז איך זה שעדיין לא הצלחת לפגוש אותו?

"מה שמצחיק זה שאני מחוברת לכל כך הרבה זמרים כי באתי מתחום המוזיקה ושרתי בעבר עם משה דץ וכתבנו שירים ביחד. היום חזרתי לכתוב שירים, ואני עוזרת לזמרים כישרוניים כי יש לי המון קשרים. היחיד שאני לא מצליחה להגיע אליו זה שלמה ארצי, ונורא רציתי לשבת איתו רבע שעה ולספר לו על אבא שלו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר