פרופ' אמיר חצרוני ולי זוהר. "אין לי ספק שהוא נמשך לנשים שמנות בכלל ואלי בפרט” (צילומים: אמיל סלמן, דף הפייסבוק של לי זוהר)
פרופ' אמיר חצרוני ולי זוהר. "אין לי ספק שהוא נמשך לנשים שמנות בכלל ואלי בפרט” (צילומים: אמיל סלמן, דף הפייסבוק של לי זוהר)

"הוכחה חדה וחותכת לכך שסלקציה היא לא מילה גסה"

פורסם בתאריך: 13.1.20 11:56

אחרי תקופה ארוכה של שקט, לפחות בגזרה החיפאית, פרופ’ אמיר חצרוני חוזר לעשות רעש, והקורבן התורן היא לא אחרת מאשר לי זוהר. אז ככה: לחצרוני נקבע מופע סטנד אפ אנטי ציוני באולם אל־עין בחיפה, ואליו הוא הזמין את זוהר על תקן של אורחת הכבוד. אלא שהיא הבריזה לו והעדיפה ארוחה משפחתית, והוא התעצבן.

חצרוני, דפקה לך ברז?

“הדוגמנית השמנה מטירת כרמל היתה אמורה להגיע להופעה שלי וגם הבטיחה את בואה. בסופו של דבר היא העדיפה ארוחת ערב טוניסאית עם משפחתה בטירת כרמל על פני ההופעה שלי. אני רואה את זה כהוכחה חדה וחותכת לכך שסלקציה היא לא מילה גסה. בחיים לא היה קורה דבר כזה עם זמרת אשכנזייה ורזה מהכרמל, אלא רק עם שמנה מזרחית מטירת כרמל. אין יותר נמוך מזה”.

בנית להעלות אותה על הבמה?

“היא היתה אמורה להיות אורחת הכבוד ובניתי על זה שהיא תשיר איתי את ‘ולפעמים החגיגה נגמרת’. אבל כמו שהיא אמרה – ‘ישבנו, עשינו סנדוויץ’ טוניסאי מזרחי שנקרא פריקסה’ ואכלנו אוכל טוב’. היא הבטיחה שתבוא אבל לא הגיעה. ישבתי, חיכיתי, וגם הקהל חיכה. אמרתי להם ‘חכו שנייה אחת, it ain’t over till the fat lady sings’, ובתרגום לעברית – ‘זה לא נגמר עד שהאשה השמנה שרה’”.

 

 

זוהר, תגובתך.

“מה? אני בהלם. אף פעם לא הפתיעו אותי כשהתקשרו לבקש תגובה, וזו הפעם הראשונה שאני מופתעת. קודם כל, לעולם לא אוותר על ארוחת שישי עם המשפחה שלי עבור אף גבר, ובטח לא עבור חצרוני. הוא באמת הזמין אותי להופעה שלו, אבל שוב – זה נתקע לי בארוחה משפחתית. בכל זמן אחר הייתי שמחה לבוא ולפרגן. הוא הגיע להרבה הופעות שלי בעבר, אבל לי לא יצא להגיע. חשוב לי להבהיר שאני והוא לא חברים – אני לא מסכימה עם הדעות הקיצוניות שלו, והוא לא מסכים עם הדעות הנורמליות שלי, אבל אני מכבדת כל אדם באשר הוא. אני מאמינה שהוא פרובוקטור שמחפש תשומת לב, ואין לי ספק שמתחת לכל החזות שלו הוא אוהב את החיילים שלנו ואפילו נמשך לנשים שמנות בכלל ואלי בפרט”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר