אמיר חצרוני, לי זוהר ומני אסייג. מחשבים BMI (צילומים: ניר קידר, מתוך דף הפייסבוק של לי זוהר)
אמיר חצרוני, לי זוהר ומני אסייג. מחשבים BMI (צילומים: ניר קידר, מתוך דף הפייסבוק של לי זוהר)

השיימינג שהוביל לפתיחת חזית משולשת

פורסם בתאריך: 23.1.20 11:26

הסאגה בין פרופ’ אמיר חצרוני לדוגמנית ואושיית הרשת לי זוהר, שנחשפה ממש כאן, ממאנת להסתיים. למי ששכח, הסכסוך התחיל בעקבות הברזה של זוהר מהופעה של חצרוני והידרדר לאחר שחצרוני טינף עליה קצת והתייחס למשקלה. כעת, לאחר שבשיחה בין השניים התוודה הפרופסור בפניה של הדוגמנית שהוא סובל מדלקות מעיים -”מזל של אשכנזי עשיר” לדבריו – היא שיתפה את השיחה ועשתה לו שיימינג. ואם חשבתם שהוא יעבור על כך לסדר היום, כעת הוא פותח חזית משולשת, גם עם זוהר ושוב עם משפחת אסייג.

זוהר, מתחת לחגורה?

“בזמן שאני מתזזת בתפקיד ראשי בהצגה ‘בלי הקוקו והסראפן’, רוקדת, משחקת ושרה עשר שעות ביום, מתברר שהפרופסור הרזה שבכל הזדמנות דואג לקטול אותי ברשתות החברתיות הוא החולה מבינינו. אני לא שמחה לאיד חלילה, אבל אני חייבת לציין שזו ללא ספק הוכחה שהוא טעה עד היום ובגדול. אני השמנה, הבריאה והחרוצה. לצערי הוא רזה, ועם זאת גם חולה”.

 

 

חצרוני, רזה ורע לו?

“שומן זה כמובן עניין של טעם. ייתכן שמה שנחשב ליפה במסלולים של מילאנו ופריז נחשב פחות בעיר הפיתוח טירת כרמל שהוציאה מתוכה את מיטב הפושעים של ישראל מכל העדות, וכמובן גם את משפחת אסייג המשעשעת שעל פועלה בתחום האמרגנות עוד יעשו לא מעט סדרות משטרה. עם כל הכבוד לזוהר, אינני חושב ש־BMI 35 זה דבר בריא. ייתכן שאם היה לי פטיש מחיצה או מיטת מים הייתי כמה שדבר כזה ישכב לצדי. ברם, במימדי הצנועים אני מעדיף את בת זוגי הנוכחית – 46 ק”ג, 162 ס”מ ו־BMI 17”.

מני אסייג, עיר פשע?

“מה עוד אפשר להגיד על חצרוני שלא נאמר. הוא מוקיון שלא שווה התייחסות”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר