הטיפים להתלבש שיק ולא שוק: חפשו בחנויות האופנה בסינמול
הטיפים להתלבש שיק ולא שוק: חפשו בחנויות האופנה בסינמול

הנה בא הקיץ: הטיפים של הסינמול להתלבש שיק ולא שוק

כיצד לבחור אאוטפיט מנצח ועל מה חשוב לשים דגש בתכנון הארון לקיץ? לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם במשימת הסטיילינג. היכון, הכן, להתחדש!

פורסם בתאריך: 10.6.18 11:56

העונה החמה מביאה עמה בשורות אופנתיות מרעננות ומגוון מסחרר של טרנדים. פריטי הלבוש מתקצרים משמעותית וזה הזמן לרענן את המלתחה ולעדכן אותה לפי המגמות העכשוויות. 

למדוד לפני שקונים
יש בגדים שנראים נהדר בחלון הראווה או על החברה, אבל לא בהכרח עליכם. חשוב מאוד למדוד פריט לפני שרוכשים אותו על מנת לבצע התאמה ישירה בין הגזרה למידה וגם למבנה הגוף.
כך למשל, יש בדים שמחמיאים יותר מאשר אחרים. בדי פשתן ושיפון למשל מטשטשים צמיגים ואילו לייקרה נצמדת ומבליטה. לפעמים הבדל של מידה, גוון או סוג בד עושים הבדל גדול בתוצאה.
גומי יכול להיות נוח אבל גומי הדוק מדי לוחץ על הבטן ומייצר צמיגים בעוד חולצות רפויות במידה הנכונה יכולות להתאים מאוד למי שרוצה לטשטש אזורים "בעייתיים".  עם זאת, חולצות גדולות מדי עשויות ליצור אשליה של מבנה גוף רחב יותר מכפי שהוא באמת ומצד שני, פריטים צמודים מדי עשויים ליצור לחץ על הגוף ולהבליט מה שלא תרצו להבליט. חפשו את הפריטים שיישבו עליכם בדרך המחמיאה ביותר.
האורך אף הוא בעל חשיבות. שמלות ארוכות מדי שכמעט מלטפות את הרצפה לא בהכרח מתאימות לנמוכות ויכולות מאוד להחמיא לגבוהות. בגדים בקווים ישרים יוצרים אשליה של צללית צרה יותר מכפי שהיא באמת.

סוד השילובים
אל תקנו פריט בלי לחשוב על ההמשך. כלומר, עם אילו פריטי אופנה אחרים תשלבו אותו ביצירת ההופעה הכוללת. זכרו שחולצה יכולה להראות נהדר עם המכנסיים הנכונים. חשבו בקונספט של טוטאלוק. כלומר, איך לשלב נכון בין גופייה לווסט קצר ולחצאית הנבחרת או למכנסיים הדרושים הן מבחינת גזרה והן מבחינת גוונים.
תוכלו ללכת על הקו ההרמוני. לדוגמא – גוונים בהירים המתמזגים זה עם זה או להפך לייצר קונטרסט בין הגוונים. חולצה כהה עם מכנסיים בהירים שיוצרים ניגוד ואפקט מעניין.
אם אתם לא רוצים להתלבש שקוף אבל רוצים לאמץ למשל את טרנד השקוף. ניתן לבחור חולצה שקופה למחצה ומעליה עליונית או חולצת קשירה שיוצרת משחק מעניין בין שקוף לאטום. לא אוהבים שהמכנסיים הדוקים בחלק העליון? בחרו מראש בטוניקה (חולצה ארוכה יותר) וכך תוכלו לטשטש את החלק העליון של המכנסיים. התאימו בין פריטים וכך תוכלו גם להכין לעצמכם שילובים מנצחים להמשך העונה – לעבודה, ללימודים, לאימון כושר וליציאות ערב.

חשיבות ההתאמה
לפעמים ההבדל בין שיק לשוק טמון בקונטקסט. כלומר, באירוע ובטיימינג. אם הוזמנתם לאירוע פורמאלי, ג'ינס יכול להתאים תמיד אבל חשוב להקפיד על חולצה מחויטת יותר (ולא טישרטס) בעוד ביום יום הטי שרט האהובה יכולה להראות נהדר ולקצור מחמאות. האביזרים שעושים הבדל
האקססוריז הם חלק בלתי נפרד מהשגת הופעה כובשת. חשבו אילו אביזרים ישתלבו עם הלוק הנבחר. למשל, תכשיטים צבעוניים להופעה בסגנון בוהו שיק או תכשיטים עדינים להופעה קלאסית. אם המראה בגוון אחיד, שחור או לבן, ניתן להוסיף באמצעות תיק אלגנטי או שרשרת ססגונית נגיעה צבעונית שמקפיצה את הלוק. חגורה יכולה לייצר הפרדה עיצובית מעניינת עם אוברול או שמלה וקישוטים לשיער פרחוניים מחברים את המראה לטבע.

חפשו בחנויות האופנה בסינמול את הטרנדים הנכונים עבורכם תוך התאמה למבנה גוף, גזרה, מידה וסגנון אישי. חפשו בחנויות כמו דניאלה, העין השלישית, קסטרו, רנואר, לי קופר, זיפ, זברה, TNT, אקססוריז, גולף, לורד קיטש ותמנון. תתחדשו!   

 

שיק או שוק?

שיק או שוק?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר