יעקב בוחבוט ז"ל (צילום: דורון גולן)
יעקב בוחבוט ז"ל (צילום: דורון גולן)

אבל בקרית ביאליק: חבר מועצת העיר יעקב בוחבוט נפטר הלילה מסיבוכי מחלת הקורונה

ב-18 במרץ אובחן בוחבוט כחולה קורונה, הוא אושפז ברמב"ם וכעבור מספר ימים הוגדר מצבו קריטי. הוא הורדם והונשם ומרבית הזמן היה מחובר למכונת האקמו. אמש נפטר מסיבוכי המחלה בבי"ח בילינסון והוא בן 67

פורסם בתאריך: 23.7.21 07:50

חבר מועצת עיריית קרית ביאליק, יעקב בוחבוט, נפטר הלילה מסיבוכי מחלת הקורונה. בוחבוט בן 67 במותו.

ב-18 במרץ אובחן בוחבוט כחולה קורונה ואושפז במצב בריאותי קשה במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. כעבור מספר ימים הוגדר מצבו קריטי והוא הורדם והונשם. לאחר שריאותיו נפגעו באופן בלתי הפיך הומלץ לבצע לו השתלת ריאה והוא הועבר לבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה אולם מצבו לא איפשר זאת ואמש, לאחר 126 ימים בהם מרבית הזמן היה מחובר למכונת האקמו – הוא נפטר בבית החולים בילינסון.

 

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ספד לבוחבוט: "בשבת האחרונה ביקרתי את בוחבוט בבית החולים, הוא היה ברגעי הארה, ערני, חייך אלינו, התרגש ושמח על המפגש, שהיה למעשה מפגש פרידה. הוא ניסה לדבר אך ללא הצלחה בשל החיבור למכשירים רפואיים. לצערי למחרת היום חלה הרעה משמעותית במצבו והוא הורדם עד לקביעת מותו אמש סמוך לחצות. בוחבוט היה חבר מועצה בעל רגישות חברתית ואיש משפחה למופת. תמיד בלט בנוכחותו. אני משתתף בצער המשפחה ומבכה על אובדנו של איש ציבור חם ורגיש."

בוחבוט הניח אחריו אישה, סימה, ושלושה ילדים – אבישי, עומר ואסף שאמש חל יום הולדתו. בוחבוט הוא אחיו הצעיר של חבר הכנסת לשעבר, שלמה בוחבוט, לשעבר ראש עיריית מעלות תרשיחא ויו"ר מרכז השלטון המקומי.


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ישראל

    יהי זיכרו ברוך לצערנו הרב אנשים לא שומרים ישנם אנשים כשמהירים להם עונים בגסות רק הכייפה עם קנסות גבוהים מרטיע ההידבקות לא מרתיעה והכאב הוא של המשפחות שנשארות מאחור

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר