אמנון עידו (צילום: ראובן כהן)
אמנון עידו (צילום: ראובן כהן)

יו"ר ועד העובדים במפגש של קליש רותם עם עובדי התברואה: "כולם קמו לעבודה היום"

המפגש התקיים כשברקע היחסים המתערערים עם עובדי אגף התברואה, בעקבות דברים שאמרה ראש העירייה בריאיון ל"ידיעות אחרונות" ("הנהגים לא קמו בבוקר לעבודה"). יו"ר ועד העובדים אמנון עידו הגיע למפגש, למרות שלא הוזמן, והעלה דרישות לשיפור תנאי השכר של העובדים

פורסם בתאריך: 9.8.21 16:21

ראש העירייה עינת קליש רותם קיימה היום (שני) מפגש עם כ-50 עובדים מאגף התברואה, כשברקע היחסים המתערערים עם עובדי התברואה, בעקבות הדברים שאמרה לאחרונה בריאיון ל"ידיעות אחרונות". "היום הגעתי לאתר כלי הרכב של פינוי האשפה", אמרה קליש רותם בריאיון, "וחלקם היו במוסך, כי הנהגים לא קמו בבוקר לעבודה. כל אחד עם סיפור אחר, וכל הדברים האלה מתחילים להיבדק לעומק-לעומק". בכתבה התייחסה ראש העירייה גם לצורך שבשכירת שירותיהם של יועצים חיצוניים, ומספר ימים לאחר מכן שלחה לעובדים מייל שבו ביקשה להבהיר את דבריה.

נוכחים במפגש שהתקיים היום אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות", כי קליש פירגנה לעובדים ואמרה כי היא שבעת רצון ממצב הניקיון בעיר. לדבריהם, היא אף אמרה, כי כמעט שלא רואים כיום חזירים בעיר.

יו"ר ועד העובדים, אמנון עידו, הגיע למפגש, למרות שלא הוזמן. הוא נטל את רשות הדיבור ועקץ את קליש רותם כשאמר: "מעניין שכולם קמו לעבודה היום". בנוסף, עידו העלה בדבריו את הדרישות לשיפור שכר עובדי התברואה, שכוללות תוספת פרמיות ותוספות מים.

 

 

ל"כלבו – חיפה והקריות" אמר עידו: "אני משער שקליש החליטה לעשות את המפגש, לאחר שהיא התבטאה כפי שהתבטאה על העובדים בעיתון. היא אמרה שהיא באה להגיד תודה לעובדים, שהיא מעריכה את העבודה הקשה שלהם בשמש… אמרה שהם עושים מהפכה. כשהיא שאלה מי רוצה לדבר, אמרתי לה שאני אדבר בשביל כולם, למרות שהיא לא הזמינה נציגות של ארגון העובדים. אמרתי לה שהעובדים האלה עושים עבודת קודש בשמש ובגשם ובכל ימות השנה, שהוועד הוא עמוד השדרה שלהם ושאנחנו נתמוך בהם בכל דרך. פרשתי בפניה את כל מה שדרוש באגף התברואה, שעל זה אנחנו מתריעים כבר שנתיים וחצי. פניתי גם לעובדים ישירות ואמרתי להם שלא יקשיבו להסתה שיש נגדם ברשתות החברתיות או דברים שאומרים עליהם בתקשורת, כלומר – מצידה של ראש העיר".

עידו הוסיף: "דרשתי תוספות פרמיה ותוספת מים. עובדי שטח שעובדים בשטח בשמש, כמו פיקוח למשל, מקבלים תוספת עבור שני בקבוקי שתיה ביום. אז תוספות חודשיות זה משמעותי. היא אמרה שהיא תעשה כל מאמץ לשפר את השכר שלהם ושיימצא לכך המקור התקציבי".

מהעירייה לא התקבלה תגובה לדברים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נהג

    כול הכבוד לצוות הוועד ובמיוחד לנציגי הוועד בחניון שדואגים לכלל העובדים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר