מצלמות אבטחה בשכונת חליסה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
מצלמות אבטחה בשכונת חליסה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

הושלמה התקנתן של 37 מצלמות אבטחה בשכונת חליסה

מערכי המצלמות מחוברים למוקד המבצעי של העירייה, המאויש 24 שעות ביממה. המצלמות מצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על כל פעילות חריגה שהוגדרה מראש. במקרים בהם תזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יוכל המוקדן להזעיק את גורמי האכיפה העירוניים או את המשטרה

פורסם בתאריך: 10.8.21 11:54

37 מצלמות אבטחה חדישות הותקנו בשכונת חליסה, במסגרת פעולות העירייה להעלאת תחושת הביטחון בקרב התושבים במרחב הציבורי. המצלמות הותקנו בעקבות פגישה שקיימה ראש העירייה עינת קליש רותם עם תושבי השכונה, שבה העלו את הבקשה להתקנת המצלמות.

המצלמות מצטרפות למערך המצלמות שהותקנו לאחרונה במוקדי פעילות שונים ברחבי העיר, בין היתר בוואדי ניסנאס, בהדר, במתחם סירקין, בשוק תלפיות ומוקדים נוספים שאותרו על ידי אגף הביטחון והמשטרה בחופי הרחצה, בגנים ובפארקים ציבוריים.

מערכי המצלמות מחוברים למוקד המבצעי של עיריית חיפה, המאויש 24 שעות ביממה. המצלמות מצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על כל פעילות חריגה שהוגדרה מראש.

 

 

במקרים בהם תזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יוכל המוקדן להזעיק, על פי הצורך, את גורמי האכיפה העירוניים או את המשטרה. הצילומים שייקלטו במצלמות יישמרו ויועברו על פי דרישה למשטרה לצורכי חקירה.

להצבת המצלמות החדשות קדם סיור מקיף של אנשי אגף הביטחון בעירייה יחד עם שוטרי משטרת ישראל ברחבי השכונה ואשר בסיומו נקבעו האתרים בהם הותקנו המצלמות.

מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה, יאיר זילברמן: "מערך המצלמות מהווה צעד משלים להעלאת תחושת הביטחון בקרב התושבים במרחב הציבורי, לצד פעולות נוספות שנעשו כגון הגברת התאורה, גיזום צמחייה ותגבור הסיורים שנעשים במוקדים מרכזיים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר