המספרים שסומנו בלבן נמחקו מהחניות באצטדיון
המספרים שסומנו בלבן נמחקו מהחניות באצטדיון

תעלומה: מדוע נמחקו מספרי החניות מסביב לאצטדיון סמי עופר?

מדובר בחניות מסביב לאצטדיון סמי עופר, המשמשות בעלי תפקידים שונים, אנשי כוחות הביטחון ועיתונאים. העירייה בחרה לא להשיב לשאלות: לטובת מי הופקעו החניות ומדוע הדבר נעשה ללא ידיעת הנהלת האצטדיון?

פורסם בתאריך: 12.8.21 07:54

בתחילת השבוע הגיעו עובדי עיריית חיפה ומחקו את המספרים הלבנים מעשרות מקומות חנייה לאורך הכביש העוטף את האצטדיון – שדרות עזר ויצמן מצידו המזרחי והמשכו בצידו הדרומי. מדובר במקומות חנייה מסומנים המסונכרנים עם כל הגורמים אנשי תפעול, מאבטחים, אנשי כוחות הביטחון, כמו משטרה ומד"א, וכן עיתונאים המסקרים את משחקי הקבוצות החיפאיות, מכבי והפועל.

המספרים הלבנים מעשרות מקומות חנייה לאורך הכביש העוטף את האצטדיון (מסומן באדום) צילום: חץ הצפון

המספרים הלבנים מעשרות מקומות חנייה לאורך הכביש העוטף את האצטדיון (מסומן באדום) | צילום: חץ הצפון

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי הדבר נעשה ללא תיאום מוקדם עם הנהלת האצטדיון וללא ידיעתה, והחשש הוא לכאוס לפני משחק הבית הקרוב. עוד נודע, כי הנהלת המתחם לא מתכוונת לשנות את הנוהל, ואם יהיה צורך בכך, היא תסגור את הכביש המדובר ולא תאפשר למי שאינם מורשים לחנות במקומות חנייה אלה.

 

 

"בכל האצטדיונים בעולם, בזמן משחק, הכבישים מסביב סגורים. אין כניסה או יציאה", אמר גורם בעירייה, "כך שאני לא מבין את ההיגיון. זה לא מפריע לאף אחד, גם לא לתושבי שכונת נאות פרס הסמוכה. נקודת המפתח היא לוגיקה. אם היה היגיון למהלך הזה, אז או קיי. אבל לפחות שמישהו ייקח אחריות ויספק הסבר מניח את הדעת למה. אחר כך אפשר להתווכח. מה האנשים האלו יעשו? איפה הם יחנו? הרבה שאלות עולות מהאקט החד צדדי הזה, כמו לטובת מי הופקעו החניות? מי נתן את ההוראה ולמה לא יידעו את הנהלת האצטדיון לפניכן?".

"כלבו – חיפה והקריות" הפנה שאלות אלה לעיריית חיפה, שבחרה שלא להגיב.

מחברת האצטדיונים נמסר בתגובה: "אנחנו בדין ודברים בנושא זה עם גורמי העירייה"

 


 

 


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר