אחת המודעות שעליה רוססו צלבי קרס (צילום: משה שטרית)
אחת המודעות שעליה רוססו צלבי קרס (צילום: משה שטרית)

צלבי קרס רוססו על מודעות פירסום ההופעה של מאור אדרי והרב יגאל כהן

ההופעה מתקיימת ביוזמת המחלקה למורשת המזרח בעיריית חיפה לרגל ראש השנה המתקרב. הרב אורי אוזן, מחזיק תיק מורשת המזרח ויו"ר ש"ס במועצת העיר, אומר: "אני קורא לכל תושבי חיפה לגנות את המעשה ולבוא ולהצביע ברגליים". העירייה: "רואים זאת בחומרה"

פורסם בתאריך: 18.8.21 17:43

זעזוע במגזר החרדי: אלמונים ריססו בצלבי קרס מודעות בלוחות המודעות העירוניות שמפרסמות הופעה של הרב יגאל כהן, שנחשב מגדולי מחזירי התשובה, בשיתוף הופעתו של הזמר מאור אדרי שאמורה להתקיים באודיטוריום ב-30 לחודש, הופעה שהינה יוזמה של המחלקה למורשת המזרח בעיריית חיפה ואותה מחזיק הרב אורי אוזן, יו"ר סיעת ש"ס במועצת העיר.
הרב אוזן, שעדויות על השחתת המודעות הגיעו לידיו, אומר לכלבו חיפה והקריות: "מזעזע שבמדינת ישראל בשנת 2021 אין חופש ביטוי לדת כאשר ערב כזה היסטורי שאמור לרב ולאחד את השורות בתוך עם ישראל, ערב ראש השנה, מתבזה בצורה כזו. מפה אני קורא לכל תושבי חיפה לגנות את המעשה ולבוא ולהצביע ברגליים, תרתי משמע, בעד היהדות ולהגיע לערב הקדוש הזה, לחזק אותו ולהראות שיש יהדות בחיפה.

 

 

הרב אוזן אומר כי אין בכוונתו להגיש תלונה במשטרה וכי העניין מצוי בטיפולה של עיריית חיפה.
מעיריית חיפה נמסר כי בדקות אלו נשלח צוות להסיר את המודעות שהושחתו והחלפתן בחדשות. "אנו רואים את המקרה בחומרה ומסירים את המודעות המושחתות", ציינו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר