כבאית (צילום: דוברות כבאות והצלה - חוף)
כבאית (צילום: דוברות כבאות והצלה - חוף)

תרגיל המדמה שריפה גדולה יתקיים מחר בכרמליה וביער קרית אתא

התרגיל, המשותף לכבאות והצלה מחוז חוף, גופי החירום וההצלה, עיריית חיפה ורשויות מקומיות נוספות באזור, ידמה שריפות חורש גדולות בחורש אורבני המסכן את כרמליה, שריפה ביער קרית אתא ושריפה במפעל מילוטל. בכרמליה יתקיים גם תרגול מוסדות חינוך

פורסם בתאריך: 18.10.21 19:43

כבאות והצלה מחוז חוף, גופי החירום וההצלה, עיריית חיפה ורשויות מקומיות במחוז יקיימו מחר (שלישי), בין השעות 08:30 ל-15:00, תרגיל ("הר ירוק"), כחלק מההיערכות לעונת הסתיו, בדגש על ימי קיצון. מכבאות והצלה נמסר, כי מדובר בתרגיל המדמה שריפות יער וחורש בשילוב אורבני ובתוכו אירועים משמעותיים שונים, המתקיימים בו בזמן במרחב המחוז, בדגש על האירוע המרכזי – "מענה לשכונה כלואה".

להלן האזורים והתרחישים:

תרחיש (מרכזי) שריפת חורש אורבני המסכנת את שכונת כרמליה (שכונה כלואה); שריפת שטח פתוח המסכנת את היישוב כרם מהר"ל; שריפה ביער קרית אתא המסכנת את גבעת טל ושריפה במפעל מילוטל.

 

 

במהלך התרגיל צפויה תנועה ערה של רכבי חירום וביטחון, עשן וחסימות צירים בעיקר בשכונת כרמליה, שבה יתקיים גם תרגול פינוי מוסדות חינוך. ילדי הגנים ותלמידי בית הספר השכונתי יפונו למרכזי הפינוי של העירייה. ילדי הגנים יפונו באמצעות אוטובוסים, ואילו ילדי בית הספר יפונו ברגל בליווי המורים וקציני הביטחון של מוסדות החינוך, בסיוע צוותי אגף האכיפה של עיריית חיפה.

החפ"ק המחוזי וגופי החירום יתמקמו בחניון סמי עופר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר