דן שפירו מקבל תואר דוקטור לשם כבוד (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
דן שפירו מקבל תואר דוקטור לשם כבוד (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

השגריר לשעבר דן שפירו קיבל תואר דוקטור לשם כבוד

בנימוקים להענקת התואר נאמר ששגריר ארצות הברית בישראל לשעבר הוא ידיד אמת של ישראל וגילה מסירות יוצאת דופן לקידום הקשר בינה לבין ארצות הברית

פורסם בתאריך: 7.6.17 18:18

תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד של אוניברסיטת חיפה הוענק ביום שלישי לשגריר הקודם של ארצות הברית בישראל דן שפירו. בנימוקי קבלת התואר נכתב שהוא ניתן "על היותו של שפירו ידיד אמת של מדינת ישראל ועל מסירותו יוצאת הדופן לקידום הברית בין ישראל לבין ארצות הברית". התואר הוענק לשפירו במסגרת אירועי חבר הנאמנים ה-45.

שפירו: "זה כבוד גדול ולא צפוי, ואני שמח על כך שבמהלך כהונתי היה לי הכבוד לקחת חלק בפתיחת תוכנית רודרמן ללימודי יהדות ארצות הברית של האוניברסיטה, שמחזקת את הקשר בין ישראל לבין יהדות ארצות הברית".

שפירו נבחר לשגריר בישראל על ידי הנשיא לשעבר של ארצות הברית ברק אובמה בחודש מרץ 2011. ב-3 באוגוסט של אותה השנה הוא הגיש את כתב אמנת השגריר לנשיא מדינת ישראל דאז שמעון פרס. לקראת תחילת כהונתו של נשיא ארצות הברית הנוכחי דונלנד טראמפ הוא סיים את תפקידו. שפירו הוא בעל תואר שני בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת הרווארד.

נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין אמר בטקס: "אנו גאים להעניק את התואר לשגריר שפירו, שפעל במשך כל שנות כהונתו כידיד אמת של מדינת ישראל. השגריר שפירו פעל ללא לאות לקידום ערכי הפלורליזם והסובלנות – ערכים החרותים על דגלה של אוניברסיטה חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר