חזיר בר (צילום: RnDmS/depositphotos.com)
חזיר בר (צילום: RnDmS/depositphotos.com)

בלעדי: עיריית חיפה הרדימה מספר חזירי בר בנו"ש

עיריית חיפה ורשות הטבע והגנים החלו לנקוט בצעדים, עליהם הכריזו לאחרונה במסיבת העיתונאים. על פי עדויות, החזירים נלכדו באמצעות מלכודת והורדמו בנוכחות וטרינר. נודע, כי החזירים שהורדמו הם לא "חזירים סוררים", אלא חזירים שחיים ברחוב ולא בשטחים הפתוחים ובוואדיות

פורסם בתאריך: 28.2.22 01:47

עיריית חיפה הרדימה מספר חזירי בר בשכונת נווה שאנן, לאחר שהתברר, כי בית הגידול שלהם הוא ברחוב ולא בוואדיות. מדובר בצעד, שעד כה נמנעה העירייה מלנקוט, אולם הצהירה על הכוונה לעשות במסיבת העיתונאים שערכה ובה הציגה את תוכנית הפעולה החדשה לטיפול במפגע חזירי הבר, בשיתוף רשות הטבע והגנים (רט"ג).

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", עוד במסיבת העיתונאים הצהירו העירייה ורט"ג, כי חזיר שנחשב כ"חזיר סורר", כלומר חזיר שאיבד פחד מאנשים ומואכל מידם, יילכד ויורדם. אולם בהרדמת החזירים שבוצעה בנווה שאנן, בעיקר ברחוב הגליל, אין מדובר בחזירים סוררים, אלא בחזירים שהרחוב הפך למרחב המחיה שלהם.

 

 

על פי עדויות תושבים, החזירים נלכדו במלכודות והורדמו בנוכחות וטרינר. ל"כלבו – חיפה והקריות" לא ידוע על מקרים דומים של הרדמת חזירים שהרחוב הפך לבית הגידול שלהם.

עוד בחודש שעבר, כשכתב "כלבו – חיפה והקריות" התלווה למארבים שמבצעים פקחי העירייה אחר מאכילי חזירים, הצהיר מרכז המטה לטיפול בחזירי הבר בעירייה, ערן מיכאל, כי הם ישתמשו בכל הכלים העומדים לרשותם, כדי להרחיק מהעיר חזירים שאיבדו פחד מבני אדם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר