המרכז הרפואי לגליל בנהריה (צילום: רוני אלברט)
המרכז הרפואי לגליל בנהריה (צילום: רוני אלברט)

טרגדיה: בת 14 מחיפה נפטרה במהלך טיול בגליל המערבי

גורם בבית הספר מסר ל"כלבו – חיפה והקריות", כי ככל הנראה מדובר באירוע לבבי. לאחר החייאה של כשעה בשטח, היא הובהלה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה

פורסם בתאריך: 29.3.22 15:11

נערה בת 14, תלמידה מאחת מחטיבות הביניים בעיר, נפטרה, לפני זמן קצר במהלך טיול בגליל המערבי.

גורם בבית הספר מסר ל"כלבו – חיפה והקריות", כי ככל הנראה מדובר באירוע לבבי.

מדוברות המרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותה של הנערה, נמסר: "למרכז הרפואי לגליל בנהריה הובאה על ידי מד"א נערה בת 14, תושבת חיפה, שהייתה בטיול בגליל המערבי, כשהיא במצב אנוש. הנערה, שעברה במשך כשעה החייאה בשטח, הוכנסה לחדר טיפולים מורכב במיון ילדים, שם נמשכה ההחייאה כ-20 דקות נוספות, עד שהצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

 

 

לאחר הדיווח על האירוע הטראגי למשרד החינוך במחוז, הגיע אל בית הספר צוות מקצועי מטעם השירות הפסיכולוגי-חינוכי של עיריית חיפה והמפקח על בית הספר. הצוות המקצועי מלווה מקרוב את התלמידים ואת הצוות החינוכי. בשעות אלה שלושה פסיכולוגים וצוותים מהייעוץ החינוכי יושבים עם הצוות החינוכי ומכינים אותו לקבלת התלמידים מחר.

במקביל, השירות הפסיכולוגי יוציא בקרוב, ביחד עם צוות בית הספר, מכתב לכל הורי התלמידים לדרכי שיח עם הילדים וכן דרכים לזיהוי מצבי מצוקה. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי צוות הפסיכולוגים העירוני והשירות הייעוצי במחוז ימשיכו ללוות בימים הקרובים את בית הספר והתלמידים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר