עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)
עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)

פרסום ראשון: נדחתה ישיבת המכרזים שאמורה הייתה לדון היום במינוי ביאדסי למנכ״ל העירייה

הועדה הייתה אמורה להתכנס היום ולדון במינוי של ביאדסי לתפקיד המנכ"ל. מבדיקת "כלבו" עולה כי נציג משרד המשפטים לא היה מוכן להשתתף בדיון הועדה עד לקבלת חוות דעת מהמשרד לאור גילוי פרטים אודות ביאדסי

פורסם בתאריך: 9.6.22 08:42

ישיבת המכרזים למינוי בכירים של עיריית חיפה, שהייתה אמורה להתכנס היום ולדון במינויו של עו"ד פאחר ביאדסי למנכ"ל העירייה, נדחתה.

גורמים עימם שוחח "כלבו חיפה והקריות" בשעה האחרונה אומרים כי הסיבה לכך הם לחצים המופעלים ממשרד הפנים לאור גילוי ביקורת שנשמעת בעקבות גילוי פרטים מהתנהלותו בעבר של ביאדסי. מבדיקה של "כלבו" עולה כי נציג משרד הפנים שאמור להיות בוועדה ביקש לבחון את הנושא מול משרד הפנים וכי עד שלא יקבל חוות דעת מהמשרד – הוא לא היה מוכן לקחת בה חלק.

 

 

על פי פקודת העיריות, "בכל עיריה תוקם ועדת מכרזים לבחירת עובדים למשרות המנויות בתוספת החמישית; החלטתה של הועדה תובא לאישור המועצה או ראש העיריה, לפי הענין". חברי הועדה, בהתאם לפקודה, יהיו ראש העיריה או נציגו מקרב סגניו, אשר ישמש כיושב ראש ועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים; שני חברי המועצה שייבחרו על ידה, אשר לפחות אחד מהם נציג סיעה שאינה מיוצגת בועדת ההנהלה, ואם כל הסיעות מיוצגות בועדת ההנהלה, חבר המועצה שאינו חבר בועדת ההנהלה; המנהל הכללי של העיריה; ונציג שימנה השר, שהוא בעל תפקיד מקביל בעיריה אחרת לתפקיד הנדון במכרז – כלומר, מנכ"ל עיריית אחרת. מאחר ועל סדר יומה של הועדה עולה מינוי מנכ"ל, שאמור לשמש כחבר בועדה, יהיה היועץ המשפטי של העיריה חבר ועדת המכרזים לבחירת עובדים בכירים במקום המנהל הכללי.
מוקדם יותר היום, פרסם "כלבו חיפה והקריות",

פרטים חדשים אודות ביאדסי שהגיעו לידיעתה של יועמ"ש העירייה עו"ד ימית קליין זמן קצר לאחר פרסום ההודעה על הכוונה למנותו למנכ״ל העירייה. ראו כתבה בכלבו

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר