"לגיטימי להביע דעות על כל אדם, בתנאי שהן מבוססות על כל העובדות". עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: בועז כהן)
"לגיטימי להביע דעות על כל אדם, בתנאי שהן מבוססות על כל העובדות". עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: בועז כהן)

גורמים בעירייה: "ספק אם מינויו של ביאדסי למנכ"ל העירייה יעבור"

הישיבה של ועדת המכרזים למשרות בכירות בעירייה שאמורה הייתה להתקיים היום – בוטלה, לאחר שנציג משרד הפנים לישיבה, דרש חוות דעת מוקדמת על ביאדסי בטרם קיומה. משרד הפנים: "עיריית חיפה התבקשה להעביר חוות דעת משפטית כוללת ביחס לעמידתו של פאחר ביאדסי בתנאי הסף ולעברו המשמעתי כמתחייב לתפקידו הסטטוטורי"

פורסם בתאריך: 9.6.22 13:11

מבוכה רבה בעיריית חיפה. גורמים בעירייה מטילים הבוקר (חמישי) ספק אם מינויו של עו"ד פאחר ביאדסי לתפקיד מנכ"ל העירייה יעבור.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות", ישיבת ועדת המכרזים למשרות בכירות של העירייה, שאמורה הייתה להתכנס היום, בוטלה. בישיבה אמור היה לעלות נושא מינויו של ביאדסי. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי נציג משרד הפנים בישיבה (מנכ"ל עירייה אחרת), דרש חוות דעת מוקדמת מטעם משרד הפנים על המועמד בטרם קיום הישיבה.

תחקיר "כלבו – חיפה והקריות", שפורסם הבוקר, חושף פרטים פחות ידועים מעברו של ביאדסי. כך פורסם, כי לפני 12 שנה הושעה ביאדסי מלשכת עורכי הדין לשנה. בהכרעת דין שניתנה אז על ידי בית הדין המשמעתי המחוזי של לשכת עורכי הדין, נכתב בין השאר, כי "ביאדסי הודה שבאופן אקטיבי משך מחשבונו כספים שבדיעבד התברר לו כי הופקדו בו אך מחמת טעות של צדדים שלישיים. חרף גילוי הבעלים החוקיים של הכסף וחרף העובדה שהביע עוד בחודש מארס 2008 את נכונותו להחזיר את הכספים… לא פעל הנאשם במשך החודשים הרבים שחלפו מאז ועד היום להחזרת מלוא הכספים, ואף הודיע בפנינו כאן, שאין ביכולתו לעשות כן, ולא נראה שבעתיד הנראה לעין יהיה ביכולתו להחזיר את הכספים".

 

 

לדברי גורמים המקורבים לראש העירייה קליש-רותם, היא הופתעה לגלות פרטים בעברו של ביאדסי, שלא הייתה מודעת להם, אולם אין היא מתכוונת לוותר והיא מתעקשת להוציא את מינויו לפועל. גורמים אחרים בסביבתה של קליש-רותם אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנחנו בספק אם המינוי הזה יעבור".

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי לאור חשיפת הפרטים מעברו של ביאדסי, במשרד הפנים מתנהלת בדיקת בנושא, שאינה קשורה לעמידתו בתנאי הסף. במשרד הפנים אישרו ומסרו: "נושא מינוי מנכ"ל עיריית חיפה נמצא בטיפול עיריית חיפה ובבחינת משרד הפנים מול הרשות המקומית, שהתבקשה להעביר חוות דעת משפטית כוללת ביחס לעמידתו של פאחר ביאדסי בתנאי הסף ולעברו המשמעתי כמתחייב לתפקידו הסטטוטורי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר