יובל קשת ז"ל (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
יובל קשת ז"ל (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

יובל קשת, בת 24 מחיפה, נהרגה בתאונה בסיני

יובל קשת מחיפה וצעיר נוסף, שניהם מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים, נהרגו היום בצהריים בתאונה הקטלנית בסיני. חמישה מדריכים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל. מעדויות הפצועים עולה, כי הם נסעו מדרום לצפון ברכב נהוג בידי נהג מצרי. לדבריהם, הוא נהג במהירות מופרזת והתנגש בעוצמה ברכב שבא ממול

פורסם בתאריך: 28.7.22 23:14

הותר לפרסום: יובל קשת, בת 25 מחיפה, נהרגה היום (חמישי) בצהריים בתאונה בסיני. בתאונה נהרג צעיר נוסף.

השניים היו מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים. הפנימייה שבה עבדו פרסמה הערב הודעה: "בית האגודה לקידום החינוך ומשפחת בויאר אבלים לנוכח האסון הנורא בסיני, שבו נספו שני מדריכים אהובים ונפצעו מדריכים נוספים. אנו פועלים בשיתוף עם אנשי מקצוע וטיפול ועם הצוותים החינוכיים, ועושים כל שנדרש על מנת ללוות את התלמידים, המדריכים והמשפחות ולתמוך בהם בשעה קשה זו. ליבנו עם המשפחות האבלות".

 

תאונת הדרכים הקטלנית אירעה היום בצהריים סמוך לנואיבה. בתאונה נפצעו חמישה נוסעים נוספים באורח בינוני וקל, גם הם מדריכים באותה הפנימייה. בשעות הערב הועברו הפצועים לבית החולים יוספטל באילת. הצעירה שנפצעה בינוני פונתה במסוק לבית החולים סורוקה.

זירת התאונה בסיני (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

זירת התאונה בסיני (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

מעדויות הפצועים עולה, כי הם נסעו מדרום לצפון, בדרכם חזרה לארץ, ברכב נהוג בידי נהג מצרי. לדבריהם, הוא נהג במהירות מופרזת והתנגש בעוצמה ברכב שבא ממול. פינוים של הפצועים ארך כמה שעות בגלל ביורוקרטיה מצרית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר