ההזנחה, הלכלוך וגוויית החולדה בגן חיל הים בכרמל צרפתי (צילום: רובי אנגל)
ההזנחה, הלכלוך וגוויית החולדה בגן חיל הים בכרמל צרפתי (צילום: רובי אנגל)

גן חיל הים: הזנחה, לכלוך ופגר של חולדה ליד המתקנים

עו"ד רובי אנגל יצא אתמול עם ילדיו בגן חיל הים בכרמל הצרפתי, ומצא לכלוך, הזנחה וגם גופת חולדה שוכבת ליד אחד המתקנים. "שלחתי הודעת ווטסאפ למוקד 106 וצירפתי את התמונות, אבל הם לא עונים בשבת", הוא אומר, "לא אכפת לי מי אשם, תדאגו לעיר, תבואו ותנקו"

פורסם בתאריך: 21.8.22 12:40

עו"ד רובי אנגל הוא אבא לילדים צעירים, ואיתם הוא נוהג לפקוד את גני השעשועים הציבוריים בסביבת מקום מגוריו, אך לא רק. אתמול (שבת) בבוקר הוא לא הופתע לגלות את הלכלוך וההזנחה בגן חיל הים בכרמל הצרפתי, אבל כן נחרד מהמפגע התברואתי שמצא במקום ואשר אותו תיעד בתמונות – פגר של חולדה ליד אחד המתקנים.

אנגל היה מזועזע מאוד. "ברוכים הבאים למחנה הפליטים חיפה, גן חיל הים בכרמל צרפתי שבו הארנונה היא 2,400 שקל לחודשיים", הוא כתב פוסט בפייסבוק: "זו התמורה? גן מטונף, מתקנים שבורים, מוזנח ובעלי חיים מתים. חיפה איבדה את זה לגמרי. מציע לצעירים להתרחק מפה לקריות והסביבה".

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר אנגל: "חזרתי להיות אבא צעיר, ואני סובל. מה שקורה בגני המשחקים ממרכז הכרמל ולאורך הרכס זה פשוט נורא. העיר הפכה להיות זוועה, ואני כבר לא מתלונן על ההזנחה אלא על מפגעים תברואתיים. אני דור שלישי בעיר הזו ובאמת אכפת לי ממנה, אבל כפי שהיא נראית ומתוחזקת, זה פשוט זוועה".

 

ההזנחה בגן חיל הים (צילום: רובי אנגל)

גוויית החולדה בגן חיל הים (צילום: רובי אנגל)

 

 

התקשרת לעירייה כדי להתלונן?

"שלחתי הודעת ווטסאפ למוקד 106 וצירפתי את התמונות, אבל הם לא עונים בשבת. אנחנו גרים ליד טיילת לואי, ואני רואה מה קורה גם פה – זוועה. פשוט לא מנקים במשך חודשים. אני רואה את אותו לכלוך כל הזמן. אני מאלה שמסתובבים ברגל, אני יוצא עם הילדים לכל מיני מקומות בעיר, ואני רואה הכל. מי שלא מסתובב יכול להגיד שזה מקרי, חד פעמי, אבל אני רואה את אותו לכלוך, את אותו בדל סיגריה, את אותו בקבוק ריק, ולא באיזו פינה שכוחת אל אלא בגלוי, במרכז המדרכה, במשך חודשים. אז מה זה אומר? שבמשך חודשים לא ניקו. אני משלם ארנונה של 2,400 שקל לחודשיים ורוצה לקבל תמורה. כולם מאשימים את החזירים, את החופש הגדול, את הצעירים שנפגשים בלילות בגנים ואת הערבים, אבל לא, אלו רק תירוצים והם לא מעניינים אותי. לא אכפת לי מי אשם, תדאגו לעיר. גם אם מישהו לכלך, אני לא אחנך אותו, אבל אתם, עיריית חיפה, תבואו ותנקו כי זה לא מוריד אחריות מכם".

מעיריית חיפה נמסר: "גן השעשועים מתוחזק באופן שוטף ומנוקה מדי יום, מתקני המשחק במקום תקינים ובמקום קיימת צמחייה בוגרת. העכבר פונה באופן מיידי עם קבלת ההודעה במוקד העירוני".

 

הלכלוך בגן חיל הים (צילום: רובי אנגל)

הלכלוך בגן חיל הים (צילום: רובי אנגל)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר