עידו כרמון ז"ל
עידו כרמון ז"ל

איש חיי הלילה עידו כרמון, "קרלוס", נפטר בגיל 42

עידו כרמון, שמוכר בכינוי קרלוס, נפטר במרכז הרפואי כרמל. הוא עבד במועדונים כמו הלונה, הגובי והמוריסון, ובהמשך הקים את המסעדה עלמה בכיכר הספר ושימש טבח במועדון זאפה. בזכות יחסו החם והאנושי, רגישותו ואהבתו לבעלי חיים הוא הפך לדמות אהובה במיוחד

פורסם בתאריך: 6.12.22 21:44

עידו כרמון, אשר מוכר בכינוי קרלוס – דמות מוכרת בחיי הלילה בחיפה – נפטר היום (שלישי) במרכז הרפואי כרמל, והוא בן 42. קרלוס עבד במועדונים רבים בעיר, לעתים על תקן יחצ"ן ולעתים כמנהל תפעול ותאורן, ובהם הלונה בכמה ליינים עם אסי ורדי ז"ל, הגובי והמוריסון, שהוא היה ממקימיו. לימים עבר כרמון לפתח את אהבתו לבישול, הקים את המסעדה עלמה בכיכר הספר ושימש טבח במועדון זאפה בחיפה. יחסו החם והאנושי לפוקדי המקומות שבהם עבד הפך אותו לדמות אהובה במיוחד, וכך גם רגישותו ואהבתו לבעלי חיים.

הבשורה הכתה בהלם את אנשי חיי הלילה בעיר. "אני מכיר את עידו יותר מ-20 שנה, מאז שהוא הקים את פאב הנדנדה בכניסה לכרמליה כשהיינו בני 20", מספר תמיר בגדדי, "אחר כך לאורך השנים יצא לנו לעבוד במקביל בהרבה מקומות ולבלות ביחד במועדונים ובאירועים של הרבה חברים משותפים. הוא תמיד היה מוקף בחברים, היה מרכז העניינים וחיפש לעשות שמח וצחוקים, לעזור ולארגן. חבל כל כך לשמוע שככה זה הסתיים, ובגיל כל כך צעיר. הלב כואב והזיכרונות רצים בראש עם דמעות בעיניים".

עינב שריד, חברה: "היתה לו המסעדה עלמה שהוא היה מבשל בה. היו לו ידיים לבישול חבל על הזמן, הוא בישל דברים מדהימים. אני מכירה אותו משנת 2008 כשעבדנו בלונה, הוא היה איתנו ביח"צ. הוא ואסי ז"ל היו מסתובבים ביחד. אני לא בהלם, אני עם לב שבור. אני עוד לא מעכלת את הבשורה. זו הזיה. בן אדם שהוא כולו לב לב לב. אין בן אדם יותר אנושי ממנו, לא היה ולא יהיה. הוא היה עולם ומלואו. הרבה זמן הוא לא ענה לי ועכשיו אני מבינה למה הוא לא ענה לטלפונים".

 

עידו כרמון ז"ל ואסי ורדי ז"ל

עידו כרמון ז"ל ואסי ורדי ז"ל

 

 

טל שלו, חבר קרוב: "עצוב. עצוב מאוד לשמוע. עברנו הרבה ביחד. עבדנו בחיי הלילה כיחצנים, והיינו גם חברים מעבר לזה. הכרנו בליינים שאסי ורדי עשה בלונה, והוא גם היה הרוח החיה של המוריסון במשך שנים. הוא היה חבר טוב ונאמן, תמיד ניסה לעזור לכולם. הוא אהב לטפל בבעלי חיים. יש לו בבית כלבה וחתולה, ועכשיו מנסים לחפש מישהו שיאמץ אותן".

תום בנדו, שהיה מבעלי המוריסון: "הוא עבד אצלנו עוד מהימים של הגובי, והמשיך איתנו למוריסון ולאלתרמן. אני בשוק. הוא היה מנהל התפעול, היה צמוד אלינו. אני בשוק. הוא פשוט עשה הכל במועדון – היה אחראי על שוטפי הכלים, על התאורה, על הטבחים – הכל. הוא עבד איתי במשך שמונה שנים, ואני בהלם מוחלט. הוא היה איש מדהים, הנשמה של המקום, ואין אחד שלא הכיר אותו. הוא עבד עם הנשמה, תמיד היה זה שאתה יכול להעיר באמצע הלילה והוא היה מגיע, נאמן. קשה לי לדבר עכשיו, אני בהלם".

תומר לדאני, חבר: "קרלוס היה איש שכולו לב, אדם עם חיוך תמידי. איבדתי היום חבר שהוא אח. לב כמו של קרלוס יש רק אחד, לא היה ולא יהיה עוד חבר כמוהו. אין אדם שביקש יד לעזרה וקרלוס לא היה שם. אני מכיר את קרלוס יותר מעשור, עברנו ביחד בילויים מטורפים עד השעות הקטנות של הלילה במסיבות של אסי ורדי, בעלמה, במוריסון ובכל בית קפה או פאב שהוא עבד בו. עברנו ביחד ימים טובים וימים קשים. אזכור לו תמיד שעשיתי אירוע בר מצווה לבן שלי, וקרלוס תיפקד כשף, סו שף, מארח ומנהל האירוע, פשוט הכל. לא היה רגע שבו הייתי צריך אוזן קשבת או סתם לשרוף זמן על בירה וקרלוס לא היה שם. הבטחתי לו שאקח אותו למשחק של מכבי חיפה כשחוזרים מפגרת המונדיאל, ולא הספקתי. יום עצוב".

הלווייתו של קרלוס תתקיים מחר (רביעי) בשעה 16:00 בבית העלמין תל רגב, נחלת בנימין.

 

עידו כרמון ז"ל

עידו כרמון ז"ל

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. עבדתי עם קרלוס

    במועדון הביט בזמנו, אחת העבודות הראשונות שלי. קרלוס היה מהבודדים שהתייחסו אלי כמו אל בן אדם.. יותר מעשור עברו ובמקרה נפגשנו באחד הברים בכרמל, העלינו זכרונות והוא היה עם החיוך שלו, צר לי על חבריו ומשפחתו. תיהיה חזק למעלה

  2. מאיר

    כנראה קיבל את זריקות הרעל של פייזר. עוד אחד שהשתתף בניסוי שהממשלות עושות עלינו.
    שרון אחרוני פרייס,ראשי ממשלות ושרי בריאות ומשאד בריאות רוצחים אותנו. עד מתי רשעים יעלוזו ולא יובאו לדין?

  3. יוצ

    מעבר לעברית המשובחת חסר פרט מידע כלשהו בכתבה, אבל כמובן אין קשר

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני בהלם .הכריתי אותו לפני 20 שנה כשפתח את הנדנדה . צעיר נמרץ ..ממה נפטר ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר