חגיגות יום העצמאות בעיר התחתית (צילום: דוברות עיריית חיפה)
חגיגות יום העצמאות בעיר התחתית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

חגיגות עצמאות בחיפה: נונו, אגם בוחבוט, בניה ברבי וברי סחרוף

לפי הפרסום של עיריית חיפה, אגם בוחבוט תופיע בגן האם ובקרית חיים, ההרכב הפרויקט של רביבו יופיע בגן אופירה נבון, נרקיס, אביהו פנחסוב ואושר כהן יופיעו בזה אחר זה בקרית חיים, וברי סחרוף, נורוז, אדיר גץ, בניה ברבי ונונו יופיעו בעיר התחתית. וגם הילדים לא ישתעממו

פורסם בתאריך: 16.2.23 10:08

עיריית חיפה פרסמה את רשימת האמנים שיופיעו בעיר באירועי יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל. הרשימה כוללת את אגם בוחבוט, שתופיע בגן האם ובקרית חיים; ההרכב הפרויקט של רביבו יופיע בגן אופירה נבון; נרקיס, אביהו פנחסוב ואושר כהן יופיעו בזה אחר זה בקרית חיים; וברי סחרוף, נורוז, אדיר גץ, בניה ברבי ונונו יופיעו בעיר התחתית.

מהעירייה נמסר כי "בדומה לשנים האחרונות, גם השנה יושם דגש על שילובם של הרכבים ואמנים חיפאיים אשר יופיעו בכל אחת מבמות השמחה בעיר לצד האמנים המוכרים". בהקשר זה יש לציין כי כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", 1.8 מיליון שקל יוקצו לתוכן – תשלום לאמנים לא מקומיים ולאמנים מקומיים, לדי.ג'יי, למנחים, לזיקוקים ול-וי.גיי. אך בעוד שהתקציב לאמנים לא מקומיים הוא 1.5 מיליון שקל, לאמנים המקומיים יוקצו 70,000 שקל בלבד.

 

נונו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

נונו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

 

הילדים יוכלו ליהנות השנה מהופעה של חיפזון וזהירון בגן האם, מהופעה משותפת של סוזי סופרייז והילה הררי בקרית חיים ומההצגה "אופק קסם של ילד" בגן אפירה נבון.

ראש העיר עינת קליש רותם: "לאור הצלחת אירועי חגיגות העצמאות בשנים האחרונות, גם השנה תשים העירייה דגש על שיבוץ אמנים מגוונים בשכונות העיר לכל האוכלוסייה. לצד זאת נמשיך לשלב אמנים מקומיים שיופיעו בכל אחת מבמות השמחה בעיר לצד האמנים המוכרים".

 

בניה ברבי (צילום: דוברות עיריית חיפה)

בניה ברבי (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר