סג"מ שירה צור ז"ל (צילום: שבט כרמל)
סג"מ שירה צור ז"ל (צילום: שבט כרמל)

מאות תורמים באירוע של הקרן לזכרה של שירה צור

מטרת האירוע היתה לגייס כספים לקראת התחרות הבינלאומית הראשונה למדע וטכנולוגיה HAIFATEENTECH שתתקיים בחיפה בחג חנוכה הקרוב

פורסם בתאריך: 14.7.17 07:51

ערב התרמה של קרן שירה, על שמה של סג"מ שירה צור שנרצחה בפיגוע דריסה בארמון הנציב בירושלים בחודש ינואר, נערך אמש (חמישי) באודיטוריום בית פבזנר בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי בחיפה. מטרת האירוע היתה לגייס כספים לקראת התחרות הבינלאומית הראשונה למדע וטכנולוגיה HAIFATEENTECH שתתקיים בעיר בחג חנוכה הקרוב.

את האירוע, שזכה לשם "ערב מעורר מחשבה" ושאליו הגיעו מאות תורמים, פתח ראש העיר יונה יהב, ואחריו נאמו שבעה דוברים בנושאים שונים בסגנון TED: סגן השר במשרד ראש הממשלה מייקל אורן, תא"ל ירון רוזן, איילה ראובן ללונג, תא"ל במיל' אהוד שנאורזון, ד"ר רחל אדטו, ד"ר קרן אור חן, אהרון ברנע ואורן אלמוג.

 

הקהל באירוע "ערב מעורר מחשבה" (צילום: איתן פרדו-רוקואס)

הקהל באירוע "ערב מעורר מחשבה" (צילום: איתן פרדו-רוקואס)

 

לתחרות יגיעו 60 פיינליסטים – 30 מחיפה ו־30 מהעולם – שביחד עם מלווים ועם מנטורים ינסו למצוא פתרונות טכנולוגיים לבעיות מתחום אורח החיים הבריא. בכל קבוצה יהיו חברים שלושה נציגים מהארץ ושלושה מחו”ל, אחרי יומיים של האקאתון יציגו הקבוצות את הפתרון לבעיה שהוטלה עליה, והפרס הראשון הוא מלגות לימודים לטכניון. משתתפי התחרות יסיירו בארץ, יפגשו את שר החינוך, את שר המדע והחלל, את נשיא הטכניון ומנכ"לים ומייסדים של חברות סטארט אפ מובילות, וייקחו חלק בפעילויות בחברות הייטק באזור חיפה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר