פרה מטיילת ברחוב מרגלית (צילום: אורית היימר)
פרה מטיילת ברחוב מרגלית (צילום: אורית היימר)

אחרי חזירי הבר: עכשיו התור של הפרות

אל חזירי הבר שמטרידים את תושבי רחוב מרגלית הצטרף בימים האחרונים עדר של שבע פרות שעולה מהוואדי ומטייל בכביש. אורית היימר, תושבת הרחוב: "מבחינתי זה משעשע, אבל הן עושות הרבה נזק מבחינת הצרכים שלהן. זה לא מקומן באמצע רחוב מגורים". לאה גוס, תושבת נוספת: "זה מזכיר לי את הטיול שעשיתי להודו"

פורסם בתאריך: 29.3.23 10:59

תושבי רחוב מרגלית עדים לאחרונה למחזה חדש: עדר של פרות שעולה מהוואדי ומסתובב ברחוב. התושבים מספרים כי עד כה הסתובבו הפרות בוואדי שמתחת לרחוב, אך בשבוע האחרון הם נתקלים בפרות כשהן מטייל ברחוב באין מפריע.

לאה גוס, תושבת רחוב מרגלית, סיפרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "זה סיפור חדש יחסית. אנחנו כבר רגילים לחזירי הבר שמסתובבים פה, אבל לאחרונה החלו להגיע גם פרות. כל עוד הן היו בוואדי זה היה בסדר, אבל עכשיו הן מסתובבות פה ברחוב". לדבריה, התופעה הפכה כמעט יומיומית: "רק השבוע זה כבר קרה פעמיים. אנחנו לא יודעים מאיפה הן באות כי יש פה חתיכת עלייה. העדר מונה שבע פרות, ובהן עגל יונק שמסתובב עם אמא שלו. זה מזכיר לי את הטיול שעשיתי להודו".

 

 

גוס העלתה פוסט בנושא לרשת הפייסבוק וכתבה: "השתמשתי בפלטפורמה הזו כדי להציף את הבעיה. לא פנינו לעיריית חיפה. לא האמנתי שאקבל על זה כל כך הרבה תגובות. אני מקווה שעכשיו הסוגיה הזו תצוף. הפרות מחרבנות ברחוב, זה לא נורמלי. אני משלמת על דירה של 74 מ"ר 1200 שקל ארנונה לחודשיים. אני חושבת שמגיע לנו לגור ברחוב ללא חזירים, פרות וחיות טבע אחרות".

אורית היימר, גם היא תושבת רחוב מרגלית, סיפרה: "יש בחיפה את כל החיות האפשריות, ועכשיו הצטרפו אליהן גם הפרות. מבחינתי זה משעשע, אבל הן עושות הרבה נזק מבחינת הצרכים שלהן. זה לא מקומן באמצע רחוב מגורים. הן חיות חביבות ולא מסוכנות, אבל פשוט לא נראה לי לעניין שהן יסתובבו באמצע הרחוב. לא פניתי לעירייה בעניין כי זה לא כל כך מציק לי. יש לנו עסק הרבה יותר מטריד עם החזירים. אני מקווה שהפרות לא יישארו כאן לנצח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אייל

    רציתם דו-קיום אז תתרגלו לפלישות לשטח ולהרס הואדיות.

  2. חנה

    מה רציתם? מאשרים לתושבי כבאביר להפוך את חיפה לכפר. ואדי עמיק מלא בדירי כבשים ועיזים, לולי תרנגולות ועוד, כולם מחוברים לחשמל ומים אבל כשמתלוננים בעיריה ובשירות הוטרינרי יש חהם תשובה נהדרת, זה במורדות הואדי אז הם לא יכולים להגיע. שלא לדבר על הזבל שהם זורקים לואדי. לפחות היו מחייבים אותנו בארנונה כמו בכפר

  3. הדובר של עינת רותם קליש

    תפסיקו לבכות אם בהודו מסתדרים גם אתם יכולים.

  4. איש

    הטוקבקיסטים ימצאו גם בכתבה על פרחים נודדים בחולות סיבה למה ערביי חיפה אשמים…

  5. עמרי

    כשזה מגיע לפלישות לשטח וגידול לא חוקי של בעלי חיים יש אכיפה רק על המגזר היהודי לא ידעתם?
    רציתם מדינת בג"ציה אז זה מה שאנחנו מקבלים בה – אנרכיה.

  6. חייבים להעיף את הכושלים ולחזור לדילול

    בחירות 2023 חובה לבחור ראש עיר צעיר נמרץ / צעירה נמרצת עם נסיון בניהול והקשבה לאנשים סביבו
    מעבר לזה ננסה לסבול עוד כמה חודשים של בלאגן מערכת, בלאגן עירוני ובלאגן במועצה
    מה שעברנו בשנים האחרונות זה הרסני לכל עיר. חיפה שורדת בקושי את הנזקים ורבים רבים עזבו כבר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר