חזיר בר (צילום: RnDmS/depositphotos.com)
חזיר בר (צילום: RnDmS/depositphotos.com)

165,000 שקל: תביעה נוספת נגד העירייה בשל פגיעה מחזיר בר

תושב חיפה הגיש תביעת נזיקין נגד עיריית חיפה בעקבות פגיעה של חזיר בר בחודש אפריל 2022. מכתב התביעה עולה כי התובע עת טייל עם כלבתו, ולפתע נתקלו בלהקה של חזירי בר שהבהילה את הכלבה, וכתוצאה מכך נמשך התובע בחוזקה, נפל ונפגע קשות בכל חלקי גופו

פורסם בתאריך: 1.5.23 14:25

תושב חיפה הגיש היום (שני) לבית משפט השלום בחיפה תביעת נזיקין נגד עיריית חיפה בעקבות פגיעה של חזיר בר בחודש אפריל אשתקד.

בכתב התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד יסמין גודיס דרור ממשרד עורכי הדין לביא, אפרת ושות', נכתב כי "עניינה של תביעה זו הוא נזקי גוף אשר נגרמו לתובע עת טייל עם כלבתו, ולפתע נתקלו בלהקת חזירי בר בשטחה המוניציפלי של הנתבעת (עיריית חיפה; ב"כ) אשר גרמה לבהלה של כלבת התובע, וכתוצאה מכך נמשך התובע בחוזקה על ידי כלבתו, נפל ארצה ונפגע קשות בכל חלקי גופו, ובעיקר בידו השמאלית, בברך שמאל ובכף רגל שמאל".

לאחר התאונה פנה התובע לבית חולים, ולנוכח מצבו הרפואי ופגיעת ראש שאותה ספג הוחלט לאשפז אותו להמשך טיפול למשך יומיים. לאחר השחרור הוחמרו כאביו של התובע, ובכתב התביעה נטען כי הוא ממשיך לסבול מכאבים ומהגבלה בתנועות כף ידו השמאלית, מנימולים ומירידה בתחושה שמגבילים אותו בתפקודיו היומיים, ובעיקר בעבודתו, באופן משמעותי.

 

 

כתב התביעה מפרט את הנזקים שנגרמו לתובע בשל הפגיעה ואשר נאמדים ב-165,000 שקל – הפסד השתכרות בסך של 100,000 שקל, הוצאות רפואיות בסך של 20,000 שקל, וכן נזק כללי שכולל כאב וסבל, הפסד השתכרות וכושר השתכרות עתידיים, הוצאות רפואיות עתידיות ועוד.

עו"ד גודיס דרור: "משרדנו מטפל בלא מעט מקרים של תקיפות חזירים ברחובות חיפה. מכיוון שמדובר בתופעה שחוזרת על עצמה פעמים רבות בשנים האחרונות, חשוב שתושבי העיר והמבקרים בה יידעו כי עומדת להם הזכות לקבל פיצוי מהעירייה כמי שאחראית על ביטחונם ועל בטיחותם".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה תלמד את כתב התביעה ותגיב כמקובל לבית המשפט".

 

עו"ד יסמין גודס דרור (צילום: גיא גרוס)

עו"ד יסמין גודיס דרור (צילום: גיא גרוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר