נבחרת חלליאנס (צילום: בית הספר אליאנס)
נבחרת חלליאנס (צילום: בית הספר אליאנס)

נבחרת החלל של אליאנס בשלב הגמר של אולימפיאדת החלל

בשלב האזורי של אולימפיאדת החלל על שם אילן רמון נבחרה הנבחרת של חטיבת הביניים אליאנס, אשר קרויה חלליאנס, לאחת משלוש הקבוצות שייצגו את הצפון באולימפיאדת החלל הארצית שתתקיים בחודש יוני. הפרויקט שתכננה הקבוצה: רכב חלל שיפעל במאדים

פורסם בתאריך: 16.5.24 14:13

נבחרת החלל של חטיבת הביניים אליאנס העפילה לשלב הגמר הארצי באולימפיאדת החלל על שם אילן רמון. בשלב האזורי של האולימפיאדה שהתקיים אתמול (רביעי) במכללת אורט בראודה בכרמיאל נבחרה הנבחרת מאליאנס אשר קרויה חלליאנס לאחת משלוש הקבוצות שייצגו את הצפון באולימפיאדת החלל הארצית שתתקיים בחודש יוני.

האולימפיאדה, אשר מתקיימת ביוזמה ובמימון של סוכנות החלל הישראלית במשרד החדשנות המדע והטכנולוגיה בשיתוף עם הפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה, מתקיימת מדי שנה במטרה לחשוף את התלמידים לטכנולוגיות חלל שונות, לחשיבה יזמית ולפתרון אתגרים בתחום החקר ותעשיית החלל. בתחרות האזורית התמודדו נבחרות של עשרה בתי ספר.

 

 

הקבוצות השונות נדרשו לתכנן רכב חלל להתיישבות במערכת השמש, והקבוצה מאליאנס בחרה לתכנן רכב שיתיישב במאדים. התלמידים התנסו בתהליך התכנון ההנדסי, למדו על אתגרים בחלל ועל סוגים של רכבי חלל, תכננו את הרכב, יצרו ניסוי שבדק את עמידות הרכב וכתבו קוד ליצירת מערכת בינה מלאכותית בחלל. חבר השופטים קבע כי הקבוצה הפגינה חדשנות ויצירתיות במידול בתלת מימד ובעיצוב דגם דיגיטלי.

כעת תחל הקבוצה להיערך לאולימפיאדת החקר הארצית שתתקיים בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר