-->
מימין: איתי רוזנבלט, ליאור רואש, תומר לוריא, שמשון עידו וליאור פרי (צילום: יח"צ)
מימין: איתי רוזנבלט, ליאור רואש, תומר לוריא, שמשון עידו וליאור פרי (צילום: יח"צ)

מתרחבים: מתחם White Pool מצטרף לאצטדיון סמי עופר

אצטדיון סמי עופר מרחיב את שטחי המסחר שלו עם הצטרפותה של רשת מתחמי הפעילות לילדים, שהשקיעה במתחם כ-3 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 30.5.23 16:08

אצטדיון סמי עופר ממשיך להרחיב את שטחי המסחר שלו, ובקרוב יצטרף אליו מתחם White Pool של רשת מתחמי הפעילות לילדים, המותאמת לכל המשפחה, מגיל שנה דרך מתבגרים ועד הורים שמרגישים ילדים בנפשם.

המתחם, שאמור להיפתח באוגוסט הקרוב ומשתרע על שטח של  530 מ"ר ליד שער A בפאה המערבית של האצטדיון, יהווה אטרקציה ייחודית בתחום פעילות הפנאי לילדים ולמשפחות לצד המסעדות הקיימות במתחם האצטדיון: הבורגר סאלון והסקאץ'.

מימין: ליאור רואש, איתי רוזנבלט ותומר לוריא (צילום: יח"צ)

מימין: ליאור רואש, איתי רוזנבלט ותומר לוריא (צילום: יח"צ)

קונספט הפעילות בנוי על בריכת כדורים לבנים גדולה ומרהיבה עם יותר מ-300 אלף כדורים לבנים בעומק של כחצי מטר. בבריכת הכדורים מגלים עולם של מתקנים מטורפים כגון: מתקני נינג'ה, מגלשות מכל מיני סוגים, חבלי אומגה, טרזן, סליידר, נדנדות, קירות טיפוס, רשת קפיצה באוויר, מסוע המקפיץ את הילדים לעבר הבריכה ועוד. כל הפעילויות מלוות במוזיקה מקפיצה ותאורת מסיבה מדליקה.

 

 

היום (שלישי) התקיים טקס חתימת החוזה במעמד יו"ר האצטדיון, שמשון עידו, מנכ"ל האצטדיון, ליאור פרי, והבעלים של רשת White Pool, איתי רוזנבלט, ליאור רואש ותומר לוריא.

פרי: "כחלק מהחזון להפיכת מתחם האצטדיון למרכז פעילות מסחר, ספורט, בילוי ופנאי, אני שמח לצרף אלינו את מתחם White Pool המותאם לכל המשפחה ומהווה מקום בילוי משלים, לצד המסעדות שכבר קיימות במקום. בשנה הקרובה ייפתחו גם מוזיאון מכבי חיפה, חנות האוהדים והמרכז לרפואת הספורט מדיקס.

עידו: "אני שמח מאוד על המעמד. יש לנו עניין גדול לפתח את האצטדיון, שטחי המסחר בכלל ופעילות ענפה בפרט. אנחנו פה כדי לסייע, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו. בחיפה משוועים לפעילות כזו. אני מאחל לכם הצלחה והמשך התפתחות".

בקרוב תוציא חברת הספורט והבילוי חיפה בע"מ, המפעילה את האצטדיון, מכרז נוסף להפעלת מסעדת מזון תאילנדי.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר