ההמונים שהגיעו לחגיגות בת המצווה (צילום: מיכל נוימן-זילברמן)
ההמונים שהגיעו לחגיגות בת המצווה (צילום: מיכל נוימן-זילברמן)

מרגש: מאות חיפאים התגייסו לשמח ילדה בבת המצווה שלה

רק שש חברות הגיעו לחגיגת בת המצווה של ילדה בבית העדה האתיופית בקרית שפרינצק. דבר המקרה התפשט במהירות ברשתות החברתיות, ורבים התגייסו לקריאה לשמח את הילדה והתייצבו באולם, ובהם תלמידים, חניכים בצופים והורים. אמה של הילדה: "הילדה התרגשה מאוד. היא רקדה כל הערב"

פורסם בתאריך: 23.6.23 11:05

התגייסות מרגשת של חיפאים ששימחו ילדה בבת המצווה שלה: אתמול (חמישי) חגגה ילדה בת 12 בת מצווה בבית העדה האתיופית בקרית שפרינצק, אך למגינת לבה רק שש חברות הגיעו לחגוג איתה. דבר המקרה התפשט במהירות ברשתות החברתיות, ורבים התגייסו לקריאה לשמח את הילדה והתייצבו באולם.

תוך חצי שעה הגיע למקום שימי פינק עם מערכות הגברה ותאורה, סניף פיצה מאנצ' במרכז הכרמל הזדרז לשלוח פיצות לאירוע, והמקום התמלא במאות חוגגים.

מיכל נוימן-זילברמן, יו"ר הנהגת הורי בית הספר חוגים גייסה תלמידים רבים מבית הספר שהגיעו לאירוע. "זה הוכיח לי שבתפקיד שלי יש עומק", היא אומרת, "הילדים זה משהו שאני לא יכולה לתאר. הם מילאו בהמוניהם את האולם. חברה של הילדה היא בת של מורה אצלנו בחוגים. אתמול בערב קיבלתי ממנה שיחת טלפון בהולה, והיא שיתפה אותי בדמעות על חברתה של בתה שחוגגת בת מצווה ושהגיעו רק שישה אורחים. זו ילדה מתוקה לאם חד הורית שמיררה בבכי והחליטה לקפל הכל ולחזור הביתה. מיד שלחתי הודעה בקבוצת ועדי ההורים שלנו עם בקשה לשלוח את הילדים במהירות לאולם, ובמקביל, ביחד עם הבת שלי רוני, שלחנו את הבקשה גם לחברותיה שמדריכות בצופים. גייסנו חניכי צופים מהשבטים אילנות, תדהר וכרמל. כיתות שלמות מחוגים הגיעו ומילאו את האולם עד אפס מקום – מועצת התלמידים שלנו בהרכב מלא והורים מוועד ההורים המרכזי. ההורים המקסימים שלנו גייסו גם הורים מדוד ילין, מאילנות ומטשרניחובסקי, והמוני ילדים הגיעו לשמח את הילדה המתוקה. דמעתי, התרגשתי ולבי התרחב מגאווה ומהערכה לילדים".

 

 

 

פינק: "הבת שלי, שהיא תלמידה בחוגים, קיבלה הודעה, וההודעה הזו רצה בין הילדים. היא אמרה שהיא נוסעת לשם. היא וכל החברים שלה נסעו באוטובוס משבט הצופים שלה בכרמליה, הגיעו וראו שאין שם מוזיקה. היא התקשרה אלי, אז הבאתי את מה שיש לי בבית ונסעתי. אני לא עובד בזה, זה ציוד לימי הולדת בבית. חיברתי את הציוד ועשיתי להם שמח. הייתי די.ג'יי ליום אחד. הילדה שמחה וכולם רקדו ונהנו".

יוסי ויינר נחשף אף הוא להודעות והגיע למקום: "הגעתי לשם כהורה והבאתי את הילדה שלי ואת חברה שלה. הילדה שחגגה בת מצוה שמחה מאוד, וזה הכי חשוב".

אמה של הילדה מסכמת את האירוע בהתרגשות: "אין לי מילים, באמת. זה היה מדהים ברמה מטורפת. בהתחלה היתה הפעלה של כמה חברות, אחר כך הן הלכו לבת מצווה של ילדה מהכיתה השנייה, וב-19:00 היו אמורים להגיע ילדים מהכיתה שלה אבל הם פשוט לא הגיעו. אחת מהחברות שלה התקשרה לאמא שלה, ומכאן הכל התחיל. אני עדיין מנסה לעכל את מה שקרה. התרגשנו ממש. פתאום המוני אנשים נכנסו. הילדה התרגשה מאוד ונהנתה מאוד. היא רקדה כל הערב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אחת שאכפת לה

    אין מילים לתאר את ההתרגשות מלקרוא על כך שבני נוער חיפאים התגייסו במהירות להגיע למקום האירוע,( על אף שאינם מכירים אחד את השני וגם לא את ילדת הבת מצווה), כדי לשמח אותה. שאפו גדול. תבורכו משמיים על המצווה שעשיתם!! ❤

  2. אילן

    אלו האירועים המרגשים שנותנים תקווה שלא הכל אבוד….
    כל הכבוד ליוזמים למבצעים ולמשתתפים!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר